WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Red Bull Mobile No Limits w Play za 29,5/39,5 zł

NJU.mobile za 29 zł miesięcznie. Natychmiastowa riposta Playa

2013-04-26 A A A KOMENTARZE: 22 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Orange Polska wystartowała z nową marką taniej telefonii komórkowej NJU.mobile. W ramach jednego z abonamentów za 29 zł miesięcznie dostępne są nielimitowane połączenia do wszystkich sieci. Na launch nowej marki natychmiast zareagowała sieć Play, która wprowadziła konkurencyjną ofertę za 29,50 zł.

W przypadku oferty NJU.mobile z abonamentem nielimitowane rozmowy do wszystkich sieci kosztują maksymalnie 29 złotych. Jeśli klient wydzwoni mniej, zapłaci odpowiednio mniej zgodnie z cennikiem (19 groszy za minutę). Istnieje też możliwość dokupienia nielimitowanych sms-ów za 9 zł miesięcznie oraz dostępu do internetu w cenie 19 zł na miesiąc. W przypadku chęci wykupienia kompleksowej oferty obejmującej rozmowy, sms-y i internet, klient zapłaci maksymalnie 57 złotych miesięcznie (29 + 9 + 19), plus poniesie ewentualny koszt wynikający z przekroczenia limitu 1 GB transferu danych w przypadku korzystania z internetu (więcej na ten temat).

NJU.mobile podpisuje z klientami umowę na okres 30 dni, która każdorazowo automatycznie przedłuża się o kolejne 30 dni. W przypadku rezygnacji z umowy operator nie nalicza kar umownych. Zrezygnować można w każdym momencie ze skutkiem na koniec kolejnego okresu rozliczeniowego.

W przypadku NJU.mobile z abonamentem obowiązuje minimalna miesięczna opłata wynosząca 9 złotych, którą można wykorzystać na różne usługi wynikające z cennika (19 groszy za minutę połączenia głosowego, 9 gr za sms-a, 19 gr za mms-a oraz 19 gr za transmisję 1 MB internetu). W przypadku internetu, po wykorzystaniu 1 GB na transmisję danych prędkość transmisji zostaje ograniczona, ale istnieje możliwość dokupienia dodatkowego transferu - 350 MB za 5 zł lub 700 MB za 7 zł.

Klienci, którzy są zainteresowani ofertą pre-paid, muszą najpierw wykupić starter w cenie 5 lub 20 złotych, istnieje także możliwość przeniesienia numeru. Konto można doładować kwotami: 5 zł (ważność konta dla połączeń wychodzących wyniesie 7 dni), 10 zł (10 dni), 25 zł (93 dni), 35 zł (93 dni), 40 zł (93 dni) oraz 50, 100 lub 200 zł (186 dni).

Użytkownikom telefonów z kartą pre-paid chcącym korzystać z połączeń i sms-ów bez ograniczeń, NJU.mobile zaproponowało usługę „Do wszystkich”. Chcąc z niej korzystać, trzeba ją najpierw aktywować (jednorazowa opłata za aktywację na 7 dni kosztuje 2 złote). Przez 7 kolejnych dni można korzystać z nielimitowanych połączeń krajowych, sms-ów i mobilnego internetu (do 100 MB z pełną prędkością) płacąc 2 złote za dzień. Po upływie 7 dni trzeba tę samą usługę aktywować ponownie.

Jeśli klient korzystający z telefonu na kartę pre-paid będzie chciał korzystać z usługi „Do wszystkich” przez 4 tygodnie „pod rząd”, zapłaci maksymalnie 64 zł (4 x 2 zł za aktywację oraz 4 x 14 zł za korzystanie z usług). W przypadku osób, które przekroczą limit 100 MB danych na dobę, można dokupić dodatkowy pakiet na internet za 7 zł (350 MB do wykorzystania przez 31 dni).

Na start nowej marki telefonii komórkowej NJU.mobile natychmiast zareagowała sieć Play. Trafiła już do sprzedaży oferta „New Red Bull Mobile No Limits”. Za 29,50 zł można wykonywać nielimitowane rozmowy do wszystkich krajowych sieci. Oferta ta jednak nie proponuje opcji nielimitowanych sms-ów (więcej na ten temat).

Ruszyła kampania promująca ofertę NJU.mobile. Na początek spoty będą pojawiać się w internecie, portalach społecznościowych oraz na urządzeniach mobilnych. Docelowo przeprowadzona zostanie kampania reklamowa z wykorzystaniem prasy, radia oraz telewizji, jednak nie są jeszcze znane jej szczegóły. Za kreację kampanii odpowiada agencja Ogilvy, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC (zobacz reklamy).

Mimo premiery konkurencyjnej oferty sieci Play, twórcy NJU.mobile są spokojni o jej przyszłość, gdyż - ich zdaniem - jest to w tej chwili najtańsza oferta na rynku skierowana do klientów indywidualnych. - Coś trzeba było ad hoc zrobić, to zrobili, ale finezji i pomysłu w tym nie widać. NJU.mobile nie da się skopiować na kolanie - tak  informację o wprowadzeniu nowej oferty Play skomentował Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange.

Autor: Krzysztof Lisowski

Wiecej informacji: NJU.mobile, New Red Bull Mobile No Limits

Fotoreportaże

Komentarze (22) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

Program TV

Zobacz więcej

NAJPOPULARNIEJSZE INFORMACJE

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej

Tylko u nas

Zobacz więcej

Blogi (469)

Dołącz do nas - załóż swojego bloga