SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

NK.pl z samoobsługowymi reklamami CPC

Portal NK.pl testuje reklamy rozliczane za kliknięcie, którymi mogą samodzielnie zarządzać marketerzy. Oferta - przygotowywana wspólnie z firmą NetSprint - będzie skierowana głównie do małych i średnich przedsiębiorstw.

Reklamy na NK.pl zarządzane przez marketerów mają formę nieinwazyjnych boksów tekstowo-graficznych. Reklamodawcy poprzez aukcję decydują o cenie - za kliknięcie przez użytkownika, a nie za wyświetlenie. Minimalny koszt wynosi 10 groszy netto. Docelowo takie reklamy mają być zupełnie samoobsługowe.

>>> Grupy, NKtalk i mobile w nowym cenniku reklamowym NK.pl

Nowy format reklamowy jest obecnie testowany przez wybranych partnerów NK.pl, a dla wszystkich ma zostać udostępniony do końca br. System do zarządzania tymi reklamami kontrolująca portal spółka Nasza Klasa przygotowała we współpracy z firmą Netsprint.

>>> Dominik Czarnota: NK.pl z otwartym API? Myślimy nad tym

Przedstawiciele NK.pl zapowiadają, że do końca roku zostanie też wprowadzony moduł umożliwiający samodzielne zakładanie i zarządzanie kampanią reklamową nawet przy bardzo niskim budżecie. Ponadto rozwijane mają być mechanizmy targetowania i optymalizacji emisji reklam.

Dołącz do dyskusji: NK.pl z samoobsługowymi reklamami CPC

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jerry
Ja tam wole ofertę zanox. Odpowiada mi ich forma rozliczeń (płacę za efekt, a nie kliknięcie lub wyświetlenie) oraz dostęp do dużo większej grupy portali. Nie mogę się doczekać premiery zanox marketplace, która ma być jeszcze w tym roku. Nowa platforma sprzedaży, ma podobno bardzo ułatwić cały proces.
odpowiedź