SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Norbert Kałużny creative commerce strategy directorem w Publicis Groupe

Norbert Kałużny obejmie nowo utworzone stanowisko creative commerce strategy directora w Publicis Groupe.

Norbert KałużnyNorbert Kałużny

Kałużny ma wspieraćł ekspertów agencji mediowych i kreatywnych grupy w strategicznym planowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań commerce’owych.

- Commerce jest dzisiaj wszechobecny, a jego nowatorskie wykorzystanie otwiera zupełnie nowe możliwości rozwoju dla przedsiębiorstw. Do znanych modeli biznesowych, wspieranych narzędziami analitycznymi, narzędziami do automatyzacji procesów marketingowych i optymalizacji sprzedaży online, wprowadzamy bardzo mocno warstwę kreatywności oraz innowacyjności. Będziemy tworzyć nowe, nieoczywiste doświadczenia i znajdować oraz wykorzystywać kolejne touchpointy zwiększające konwersję na sprzedaż. Tym samym będziemy w stanie jeszcze lepiej wykorzystać kompetencje zebrane w ramach Publicis Groupe do kreowania w pełni zintegrowanych rozwiązań omnichannel i do budowania biznesu Klientów. Cieszę się, że za rozwój w tym strategicznym dla nas obszarze, będzie odpowiadał manager, o tak szerokim i bogatym doświadczeniu, jakie posiada Norbert Kałużny – mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Groupe w Polsce, krajach bałtyckich i w Ukrainie.

Norbert Kałużny jest związany z branżą marketingową od ponad 20 lat. W tym czasie zajmował się projektowaniem strategii komunikacji i zarządzaniem multidyscyplinarnymi projektami dla takich firm i marek jak PepsiCo, Lotte Wedel, Kompania Piwowarska, Sanofi, Coty czy Reckitt Benckiser. Przez ostatnie 4 lata pracował jako media strategy & innovations director w agencji mediowej Zenith.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

- Dzięki danym i technologii każde doświadczenie konsumenta z marką może błyskawicznie stać się dzisiaj doświadczeniem commerce’owym. Od SMS-a do tweeta, od TikToka po spot telewizyjny, od wizyty w galerii handlowej po sesję w Metaverse, każda, często nawet niezamierzona interakcja z konsumentem, może prowadzić bezpośrednio do transakcji. Warto nie tylko zdawać sobie z tego sprawę, ale przede wszystkim umieć wykorzystać te okazje, korzystając z różnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych. W naszej organizacji, działającej w modelu operacyjnym Power of One, proces integracji kluczowych kompetencji strategicznych, kreatywnych, mediowych i performance’owych jest zaawansowany, jak nigdzie indziej na rynku. I to jest ogromna szansa, by Creative Commerce zajął właściwe miejsce w strategiach biznesowych naszych Klientów – dodaje Norbert Kałużny.

Norbert Kałużny będzie raportował do Jakuba Bielerzewskiego, dyrektora generalnego agencji marketingu efektywnościowego Performics i blisko współpracował z ekspertami wszystkich agencji i departamentów specjalistycznych Publicis Groupe.

Dołącz do dyskusji: Norbert Kałużny creative commerce strategy directorem w Publicis Groupe

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
3po3
co za bełkot i żałosny żargon w tych wypowiedziach. jezyk polski zanika..
odpowiedź