SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

UPC Biznes zmienia ofertę i wprowadza nowe logo. Rusza kampania „Otwórz się na sukces”

Operator UPC Polska startuje z nową identyfikacją wizualną oraz kampanią pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Firma przygotowała ofertę dedykowaną firmom z sektora małych biur i biur w domu. Oferuje cztery prędkości internetu, trzy rodzaje oferty, telefon bez limitu i kanały telewizyjne.

Dla przedsiębiorców, którzy pracują w małych biurach lub mają własne biuro w domu UPC przygotowało nową ofertę biznes, w której oferuje cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe - 200 Mb/s i 400 Mb/s oraz prędkość wysyłania danych 20 i 40 MB/s. W ofercie znajduje się także Premium WiFi, kanały telewizyjne, telefon bez limitu oraz pakiety bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA).

Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom małych przedsiębiorców. W Biznes Start dostępny jest pakiet 200 Mb/s oraz prędkość transferu wynosząca 20 Mb/s. W Biznes Smart to prędkość 300 Mb/s oraz 30 Mb/s transferu, a także Biznes Pro to oferta najszybsza – 400 Mb/s i 40 Mb/s lub Biznes Pro 600 Mb/s z prędkością transferu 60 Mb/s.

Każdy z pakietów zawiera WiFi, obsługę Klienta oraz 60-dniowy okres próbny, w czasie którego można zmienić ofertę lub z niej zrezygnować.

W ofercie Biznes Smart i Pro klient może korzystać także z pakietu bezpieczeństwa F-Secure, do 25 urządzeń (komputery, smartfony, tablety). Otrzymuje także pisemną gwarancję jakości i usunięcia awarii w określonym czasie - SLA. W zależności od wariantu zamówionego internetu, jest to do 12 godzin przy Biznes Smart 300/30 Mb/s i do 6 godzin dla Biznes Pro 400/40 Mb/s i 600/60 Mb/s.

W ofercie Biznes Start Smart Pro firmy mogą wybierać pakiety zawierające wszystkie trzy usługi: internet, telefonię stacjonarną oraz telewizję cyfrową, internet w duecie z telefonem, bądź telewizją albo tylko internet. Ceny rozpoczynają się od 69,99 zł netto miesięcznie.

UPC Polska jest dostawcą telewizji, internetu oraz telefonii. Z usług firmy korzysta ok. 1,5 mln klientów w kraju, w 3,3 mln gospodarstw domowych. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy, spółka powiększyła sieć o 223,6 tys. gospodarstw domowych.

Dołącz do dyskusji: UPC Biznes zmienia ofertę i wprowadza nowe logo. Rusza kampania „Otwórz się na sukces”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl