Nową ofertę w Heyah reklamuje Lenin (wideo)

Wprowadzony właśnie w Heyah „Pakiet 60 minut do wszystkich sieci” wspiera kampania reklamowa, w której występuje Lenin. Akcję przygotowała agencje G7, Engine i Interactive Solutions oraz dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W reklamie „Pakietu 60 minut do wszystkich sieci” w Heyah, Lenin dosłownie wyskakuje z oka bohaterki, po czym ogłasza, że wprowadzana oferta to prawdziwa rewolucja. Spot od 3 stycznia będzie emitowany w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz kinach. Ponadto akcja reklamowa obejmuje internet (m.in. social media) oraz outdoor.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za komunikację w internecie odpowiada agencja Engine, a za działania w social mediach - agencja Interactive Solutions.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"