Nową ofertę w Heyah reklamuje Lenin (wideo)

Wprowadzony właśnie w Heyah „Pakiet 60 minut do wszystkich sieci” wspiera kampania reklamowa, w której występuje Lenin. Akcję przygotowała agencje G7, Engine i Interactive Solutions oraz dom mediowy Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W reklamie „Pakietu 60 minut do wszystkich sieci” w Heyah, Lenin dosłownie wyskakuje z oka bohaterki, po czym ogłasza, że wprowadzana oferta to prawdziwa rewolucja. Spot od 3 stycznia będzie emitowany w ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych oraz kinach. Ponadto akcja reklamowa obejmuje internet (m.in. social media) oraz outdoor.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa G7, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Za komunikację w internecie odpowiada agencja Engine, a za działania w social mediach - agencja Interactive Solutions.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady