SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowa usługa TP SA

TP wprowadziła automatyczną obsługę Klientów przez błękitną linię tp 9393

Od wczoraj Klienci Telekomunikacji Polskiej z regionu warszawskiego mogą korzystać z automatycznej obsługi przez  błękitną linię tp 9393. Dzięki niej, bez konieczności rozmowy z doradcą, sprawdzą wysokość ostatniego rachunku,  saldo i otrzymają informacje o usługach i aktualnych promocjach.  Wprowadzenie automatycznej obsługi oznacza, że Klienci dzwoniący na 9393 mogą połączyć się bezpośrednio  doradcą lub samodzielnie otrzymać niektóre informacje o swoim koncie i telefonie - informuje TP SA.

Korzystanie z części samoobsługowej jest możliwe po ustaleniu przez Klienta indywidualnego 6-cyfrowego numeru  PIN. Takie rozwiązanie zapewnia pełne bezpieczeństwo w korzystaniu z serwisu. Żeby go otrzymać należy  zadzwonić do doradcy błękitnej linii tp 9393 i przejść procedurę weryfikacji oraz jego nadania. PIN zna tylko klient.

Dzięki automatycznej obsłudze Klient ma możliwość odsłuchania informacji m.in. na temat: ostatniego rachunku (kwota  do zapłaty, termin płatności), potwierdzenia wpłaty i minibillingu ostatniej faktury. Ponadto dowie się wszystkiego o  planach telefonicznych, usługach, promocjach oraz pozna aktualny status realizacji swoich
zleceń złożonych przez  błękitną linię tp 9393.

Korzystanie z automatycznej obsługi jest bezpłatne z telefonów stacjonarnych TP i automatów telefonicznych TP,  przez cała dobę i we wszystkie dni tygodnia.

Rozszerzenie funkcjonalności ma nie tylko zwiększyć dostępność doradców i satysfakcję Klientów z błękitnej linii tp,  ale też podnieść jej efektywność oraz zmniejszyć koszty funkcjonowania. Takie rozwiązania wykorzystują z  powodzeniem najwięksi światowi operatorzy telekomunikacyjni, banki i duże firmy usługowe.

Dotychczas z automatycznej obsługi korzystali Klienci regionu krakowskiego (od 30 stycznia 2005), olsztyńskiego (od  6 marca 2005) i poznańskiego (od 8 maja 2005). Łącznie TP nadała im 80 tys. numerów PIN. Od 22 maja br. system  ruszy w ostatnim regionie - katowickim.

Dołącz do dyskusji: Nowa usługa TP SA

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl