Nowak, Jaeger i Roszko-Mietlińska w Marketing House

Do zespołu agencji Marketing House (należącej do sieci Havas Worldwide) dołączyli Stefan Nowak, Agata Jaeger i Julia Roszko-Mietlińska.

jj
jj
Udostępnij artykuł:
Nowak, Jaeger i Roszko-Mietlińska w Marketing House

Stefan Nowak objął w Marketing House stanowisko managing directora. W zakres jego kompetencji wchodzi rozwój usług z zakresu customer experience, customer intelligence oraz digital & mobile transformation. Dotychczasowy managing director Przemysław Orłowski odszedł z agencji, a jego plany zawodowe są nieznane.

Nowak poprzednio pracował w Grupie Nokaut, a wcześniej w Dirlango, Grupie Onet.pl oraz Wunderman Polska. Ukończył prawo na Uniwersytecie im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego oraz wydział ekonomii w Warszawskiej Szkole Biznesu.

Agata Jaeger objęła w agencji stanowisko project directora. Wcześniej pracowała w 2mgroup S.C., Canal+ Cyfrowym, Wunderman Polska oraz Hestia Art. W latach 1999-2001 sprawowała funkcję dyrektora zarządzającego Publicis Dialog. Z wykształcenia jest psychologiem, a także sinologiem i muzykologiem.

Julia Roszko-Mietlińska objęła w w Marketing House funkcję senior project managera. Dotychczas związana była z Canal+ Cyfrowym, gdzie pełnia obowiązki head of marketing and administration. Jest absolwentką wydziału marketingu politycznego i komunikacji w Akademii Humanistycznej im. Aleksandra Gieysztora w Pułtusku.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu