Nowe, dynamiczne logo VERVA

PKN ORLEN odświeżył logo VERVA, które obecnie, dzięki widocznym zmianom w warstwie graficznej jest prostsze, bardziej czytelne i nowoczesne. Jednocześnie pozostawiony został charakter logotypu podkreślający najwyższą jakość paliw oraz główne atrybuty marki – moc i dynamikę.

materiał partnerski
materiał partnerski
Udostępnij artykuł:
Nowe, dynamiczne logo VERVA

VERVA to marka ciesząca się dużą rozpoznawalnością i popularnością, która kojarzona jest przede wszystkim ze sportem, energią i wysoką jakością. Brand wykorzystywany jest w polityce marketingowej Koncernu w związku z najbardziej ekscytującymi wydarzeniami, takimi jak VERVA Street Racing czy starty Kuby Przygońskiego i pozostałych członków ORLEN Team.

Odświeżonej VERVY nie zabraknie również podczas tegorocznej, 40 edycji rajdu Dakar. Na konferencji prasowej, zapowiadającej start zespołu ORLEN Team zaprezentowano samochód rajdowy Kuby Przygońskiego po gruntownym liftingu zewnętrznym, z wykorzystaniem nowego logo VERVA.

grafika

- Zależało nam, aby odświeżyć logo VERVA zgodnie z najnowszymi trendami w projektowaniu, pozostawiając jednocześnie skojarzenia z wyjątkową mocą, dynamiką oraz naturalnie jakością. Trudno o lepszy moment na podkreślenie i prezentację tych atrybutów niż konferencja zapowiadająca już osiemnasty start ORLEN Team w rajdzie Dakar. Tym bardziej, że zmiany graficzne objęły nie tylko auto Kuby, ale również motocykle, ciężarówkę oraz wszystkie elementy tzw. zaplecza rajdu – podkreślił Rafał Pasieka, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu w PKN ORLEN.

W barwach ORLEN Team startuje załoga rajdowa Jakub Przygoński/Tom Colsoul oraz motocyklista Maciej Giemza. Start rajdu zaplanowano w stolicy Peru – Limie, a metę w Córdobie (Argentyna). Kuba Przygoński, który ma już na koncie udane występy w poprzednich edycjach, ma ambicje, aby tym razem stanąć na podium najbardziej wymagającego rajdu na świecie. Z kolei Maciej Giemza zajął w tym sezonie pierwsze miejsce w klasyfikacji Dakar Challenge na rajdzie Merzouga, co zapewniło mu start w rajdzie Dakar 2018 bez opłat wpisowych.

grafika

VERVA to jedna z najbardziej wyrazistych marek w portfolio PKN ORLEN. Jednoelementowy, zaprojektowany od podstaw krój fontu jest zgodny z nowymi trendami w designie. Dotychczasowy element płomienia/liścia został uproszczony do postaci "płynących" równoległoboków, które mogą być kojarzone z szachownicą na fladze wyścigowej, oddając sportowy i dynamiczny charakter marki. Zmieniła się również kolorystyka - z logo zniknęła zieleń, a niebieski został ożywiony i wyklarowany.

Głównym kanałem komunikacji odświeżonego logo VERVA będzie sieć detaliczna pod marką ORLEN, a zainicjowane zmiany wizualne będą kontynuowane w 2018 r.

Równocześnie zmieniono wygląd puszek napoju energetycznego VERVA. Głównym elementem jest nowe, srebrne logo tej marki bardzo dobrze widoczne na czarnym tle. Nowe oznakowanie napoju jest zminimalizowane i uproszczone, zgodnie z najnowszymi trendami w designie opakowań. Czarno-srebrna kolorystyka nawiązuje do technologicznego trendu „turbo”, a kształty odwołują się do modernistycznych wartości designu streamline. Napój VERVA jest dostępny w sprzedaży wyłącznie w sklepach na stacjach PKN ORLEN, w tym w sieci O!Shop.

materiał partnerski
Autor artykułu:
materiał partnerski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]