SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Nowe funkcjonalności usługi Mobilny Pracownik

Siemens stworzył nowe pakiety usługi Mobilny Pracownik dostępnej w sieci Era. Usługa oferowana jest w ramach programu partnerskiego EraITPartner

Usługa Mobilny Pracownik znajduje zastosowanie w firmach, których pracownicy wykonują swoje zadania w terenie, nieustannie przemieszczając się z miejsca na miejsce, obsługując swoich klientów, dostarczając towar, dokonując napraw serwisowych itp.

Dotychczasowe funkcjonalności usługi to:

lokalizowanie użytkowników telefonów komórkowych na żądanie lub w zadanych odstępach czasu

wyświetlanie historii lokalizacji pracownika na mapie

komunikacja za pomocą sms-ów

zarządzanie zadaniami

szczegółowe raporty adresowe historii lokalizacji pracowników, którzy poruszali się w obszarach miejskich uzupełnione obecnie o dane geograficzne (gmina, powiat) w obszarach pozamiejskich

archiwizowanie raportów

poszerzane obecnie o:

wybór wielkości i zasięgu wyświetlanej mapy

tworzenie raportów zbiorczych dla wszystkich pracowników

Do korzystania z tej usługi potrzebne są jedynie telefony komórkowe oraz komputer klasy PC z dostępem do Internetu. Firma nie troszczy się tez o jakość i aktualizację map wykorzystywanych przez aplikację – są one przechowywane na zewnętrznym serwerze i utrzymywane przez dostawcę usługi.

Dołącz do dyskusji: Nowe funkcjonalności usługi Mobilny Pracownik

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl