WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Vobis wprowadza nową identyfikację wizualną i promuje się na 25-lecie

Gorący temat

W „Uchu prezesa” Kurski i Czabański sprzeczają się o abonament, „paski” TVP Info, Opole i tureckie seriale

6

Lifetime dopasowuje logo do logotypu w USA

2017-08-24 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W czwartek, 14 września br. należący do A+E Networks kanał lifestylowy Lifetime zmieni logo, dopasowując je do logotypu stacji w Stanach Zjednoczonych.

Lifetime dopasowuje logo do logotypu w USA

Polski oddział A+E Networks poinformował, że od połowy września stacja Lifetime będzie posługiwać się nowym logotypem.

Zmiana ma charakter globalny, a na rynku amerykańskim logo zostało odświeżone już w lutym br. - przy okazji wprowadzenia do ramówki Lifetime meczów piłki nożnej kobiet National Women's Soccer League,

Nowe logo stacji (czerwony okrąg z wpisaną w środek nazwą „Lifetime”) zaprojektowała firma Primal Screen.

Lifetime to amerykański kanał lifestylowy, który w Polsce ruszył w grudniu 2014 roku. W ramówce stacji znajdują się seriale i reality-show. Na jesień nadawca przygotowuje dwie lokalne produkcje, ale na razie nie ujawnia szczegółów.

Według danych Nielsen Audience Measurement, w lipcu br. stacja Lifetime miała 0,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym.

Autor: łb

Wiecej informacji: Lifetime, A+E Networks, logotyp

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia