Miesięcznik „Focus” z nową makietą, logo i rubrykami

W piątek 17 marca br. w sprzedaży ukaże się kwietniowe wydanie „Focusa” (Grupa Burda) w całkiem nowej odsłonie - z makietą, logotypem i claimem „Focus. Nauka zmienia świat”.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Miesięcznik „Focus” z nową makietą, logo i rubrykami

W odświeżonym magazynie zostały całkowicie przebudowane rubryki, a także rozbudowane infografiki i stałe felietony. Wśród nowych działów znalazły się m.in. „Naukowcy ludziom”, „Tego nie chcesz wiedzieć”, „Innowacje technologiczne”, „Raport” i „Skąd o tym wiemy”.

„Focus” zyskał zupełnie nową makietę, logo i nowy claim: „Focus. Nauka zmienia świat”. Zmienia się również charakter artykułów, które teraz będą koncentrowały się na praktycznej stronie nauki. Autorem makiety jest dyrektor artystyczny magazynu Łukasz Kamieniak.

grafika

- W 2017 roku na świecie jest ponad 7 milionów pełnoetatowych naukowców - wynika z danych UNESCO. Jeżeli tylko część z nich pracuje teraz nad przełomowymi badaniami i wynalazkami, daje to ogromną liczbę zupełnie nowych idei. Naszym zadaniem jest przebicie się przez te pomysły, zrozumienie ich i wyłapanie takich, które rzeczywiście zmieniają nasze życie codzienne. Focusowe spojrzenie na świat to właśnie praktyczny wymiar nauki - mówi Łukasz Załuski, zastępca redaktora naczelnego magazynu „Focus”.

W pierwszym odświeżonym wydaniu „Focusa” czytelnicy znajdą m.in. artykuł o tym, dlaczego czasami żałujemy swoich decyzji, a także tekst o „drugiej Ziemi”. Redakcja przygotowała fakty i mity dotyczące kawy oraz informacje o manipulacjach blogerów.

Sprzedaż magazynu wspiera kampania reklamowa obejmująca telewizję (TVN, TVN24, PTV MIX Urban, MIX Dorośli), radio (RMF FM, TOK FM, Eska), prasę (magazyny Burda Media), internet i media społecznościowe Burda Media, a także kina Helios i punkty sprzedaży. Za zakup kampanii odpowiada dom mediowy Starcom.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/magdalena-salik-zastepca-redaktora-naczelnego-focus-michal-cessanis-wicenaczelnym-national-geographic-traveler ##

Nowa strategia magazynu i idea komunikacyjna powstała we współpracy z firmą Synergion. Działania promocyjne zaplanował dział marketingu Burdy. Kreacja spotu została przygotowana przez Michała Janickiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"