Historia prawdziwych oświadczyn w kampanii Renault Clio (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa samochodów Renault pokazująca prawdziwe doświadczenia różnych ludzi. Pierwsza odsłona akcji, przygotowanej przez firmy marketingowe Publicis Poland, OMD i Truskavka, opowiada o historii oświadczyn.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Historia prawdziwych oświadczyn w kampanii Renault Clio (wideo)

Premierowa odsłona kampanii przedstawia historia prawdziwej miłości Damiana i Sonii. Sonia, zawodowa modelka, została zaproszona na zdjęcia do Warszawy pod pretekstem zrealizowania sesji zdjęciowej nowego modelu Renault Clio. Gdy po przygotowaniach i rozmowie z fotografem weszła do studia, zobaczyła, co przyszykował dla niej narzeczony z małą pomocą ekipy Renault. Całą akcję zarejestrowały kamery.

W kolejnych etapach akcji będą pokazywane inne prawdziwe historie różnych ludzi, którym zawsze towarzyszył będzie jeden z nowych modeli Renault. Wszystkie opowieści i kulisy ich powstania będzie można obejrzeć na stronie nowe.renault.pl, gdzie również będzie można zapisać się na jazdę próbną wybranym modelem. Aktywności będą też prowadzone na polskich profilach Renault na Facebooku i YouTubie.

Za strategię i kreację komunikacji odpowiada agencja reklamowa Publicis Poland. Pierwszy klip wyprodukował dom produkcyjny Truskavka, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej