Nowe Renault Clio w reklamach „uwodzi bez końca” (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca wprowadzoną właśnie do sprzedaży nową wersję samochodu Renault Clio. Akcję, pod hasłem „Renault Clio - uwodzi bez końca”, przygotowały firmy Publicis Poland i OMD.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Nowe Renault Clio w reklamach „uwodzi bez końca” (wideo)

Spoty pokazują perypetie pary, która komunikuje się ze sobą m.in. za pomocą nowoczesnych opcji dostępnych w nowym Renault Clio. Kampania jest oparta na trzech różnych reklamach, podkreślających ciekawy design oraz inne najważniejsze atuty promowanego samochodu.

Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (w kanałach głównych i tematycznych), radiu (w stacjach ogólnopolskich) oraz internecie (m.in. na głównych portalach, w serwisach VoD, na Facebooku, Instagramue, YouTubie).

Adaptacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, a planowaniem i zakupem mediów - dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej