Nowi autorzy w „Przekroju”

Grzegorz Miecugow, Robert Mazurek, Łukasz Orbitowski i Michał Witkowski - to nowi autorzy tygodnika „Przekrój” (Wydawnictwo "Przekrój").

rps
rps
Udostępnij artykuł:

Nowi autorzy opublikują swoje pierwsze teksty we wtorkowym wydaniu „Przekroju" o czym wydawca tygodnika postanowił poinformować swoich czytelników na okładce pisma.  

grafika

Grzegorz Miecugow (TVN24) zastąpił Piotra Najsztuba, który przeszedł do tygodnika „Wprost" (więcej). Miecugow będzie przeprowadzał wywiady. Robert Mazurek, do niedawna publikował we „Wprost”, teraz jest publicystą dziennika „Fakt" (Axel Springer Polska). Łukasz Orbitowski - pisarz specjalizujący się głównie w literaturze grozy współpracował już z „Przekrojem” w latach 2006-2008. Michał Witkowski także jest pisarzem, na stałe współpracuje z "Ha!artem".

Wydawnictwo nie znalazło jednak jeszcze następców Małgorzaty Sadowskiej (szefowej działu kultura) i Olgi Woźniak (szefowej działu cywilizacja), które rozstały się z tygodnikiem „Przekrój". - Mamy nowych dziennikarzy, publicystów i dyrektora kreatywnego (jest nim Kasper Skirgajłło-Krajewski). Szefów działów i inne zmiany planujemy powołać we wrześniu przed jesienną kampanią reklamową - mówi Jarosław Knap doradca należącej do Grzegorza Hajdarowicza (właściciela "Przekroju") grupy GREMI.

Średnie rozpowszechnianie płatne razem tygodnika „Przekrój” wyniosło w kwietniu 55 094 egz. (dane ZKDP).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]