SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy Alfy Romeo na polskim rynku

Arc Worldwide Polska przygotowała kampanię internetowąwprowadzającą na rynek najnowszą, sportową wersję Alfy Romeo 159TI.

Kampania bazuje na klasycznych formach reklamowychcharakterystycznych dla internetu: billboard, double billboard,brandmark i top layer. Obejmuje popularne portale: interia.pl,wp.pl, gazeta.pl, bankier.pl oraz strony Pakietu BizOn Premium.

Kampania wystartowała z początkiem października i trwać będzieprzez 3 tygodnie.

Dołącz do dyskusji: Nowy Alfy Romeo na polskim rynku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl