SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Nowy copywriter w Scholz&Friends

Andrzej Kwaczała dołączył do zespołu zajmującego się obsługą Netii.

Po wygranym w styczniu br. przetargu na obsługę strategiczno-kreatywną Netia SA, agencja wzmocniła trzyosobową grupę kreatywną zajmującą się tym budżetem. Nowym copywriterem jest Andrzej Kwaczała, który dołączył do art directora Marcina Kłakusa.

Andrzej Kwaczała ma czteroletnie doświadczenie w pracy w reklamie. Do Scholz&Friends Warszawa przeszedł z Lowe GGK, gdzie zajmował się takimi markami, jak Provident, Compensa, Statoil, Lech i Silk-cut. Wcześniej, w agencji Leo Burnett, pracował m.in. dla Fiata, Ikei oraz L&M.

Dołącz do dyskusji: Nowy copywriter w Scholz&Friends

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl