WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

BMW M760Li xDrive reklamowany jako „najmocniejszy w historii BMW” (wideo)

Gorący temat

Polskie Radio: Michał Fabisiak zwolniony, bo nie uprzedził, że pisze o sondażu dla PiS, może wróci do pracy

0

Nowy Fiat 500L w reklamie przyciąga bociana z dzieckiem (wideo)

2017-09-20 A A A KOMENTARZE: 1 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Firma FCA Poland rozpoczęła kampanię reklamową nowej wersji samochodu Fiat 500L. Akcja jest realizowana pod hasłem „Zrób przestrzeń dla nowego pokolenia”, za jej przygotowanie i przeprowadzenie odpowiadają firmy Leo Burnett i Starcom.

Nowy Fiat 500L w reklamie przyciąga bociana z dzieckiem (wideo)

Spot nowej wersji Fiata 500L pokazuje jak bocian przynoszący noworodka decyduje się przenieść go przed inny dom, ponieważ stoi tam promowany samochód. Jest to polska wersja globalnej reklamy promującej Fiata 500L jako „baby limousine”. Główną grupą docelową są rodziny z mniejszymi dziećmi oraz kobiety w ciąży.

Kampania podkreśla, że Fiata 500L jest dostępny już za 51,9 tys. zł lub w abonamencie wynoszącym od 599 zł miesięcznie.

Akcja jest prowadzona od 8 września, obejmuje internet (serwisy wideo i VoD Agory, Onetu, TVN, a także Ipla i YouTube) oraz kina (ok. 30 kin w 27 miastach). Potrwa do końca września.

Adaptacją spotu oraz kreacją i produkcją innych materiałów reklamowych zajęła się agencja Leo Burnett, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor: tw

Wiecej informacji: Fiat, samochody

Komentarze (1) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia