Zapowiedziany trzy tygodnie temu nowy interfejs Twittera (przeczytaj o tym więcej) został właśnie aktywowany u wszystkich użytkowników portalu.
Charakterystyczną cechą nowego rozwiązania jest spłaszczona stylistyka oraz przystosowanie do obsługi za pomocą ekranu dotykowego. Interfejs jest teraz zdominowany przez białą barwę, choć w dalszym ciągu pozwala na skonfigurowanie własnego tła oraz wybór akcentowanego koloru.

Opinie na temat nowego interfejsu są podzielone. Część użytkowników chwali przystosowanie do nowych trendów i pójście z duchem czasu. Inni są niezadowoleni ze zbyt dużych przycisków i elementów zajmujących dużo miejsca na ekranie.
To nie jedyna zmiana na Twitterze w ostatnim czasie. Według nieoficjalnych doniesień twórcy portalu przygotowują się również do uruchomienia usług internetowego handlu (przeczytaj o tym więcej).
W listopadzie ub.r. Twittera odwiedziło 2,64 mln polskich internautów (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
piróg? jemioł? ja pier...
Zmieniają się nazwy programów, a obrzydłe gęby wciąż te same. Rzygać się chce.
Twarze, na które aż patrzeć się nie da i to po raz milionowy. Rozrywka dla bardzo mało wymagających