Nowy zespół PR Microsoft w Polsce

Nowy zespół PR tworzy wizerunek Microsoft w Polsce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Powstał nowy zespół, który będzie kształtował wizerunek Microsoft w Polsce. O reputację firmy będą dbać: Bartłomiej Danek - Rzecznik Prasowyi Monika Kretowicz - PR Manager wraz z agencjami Rowland Communications i United PR.

Rowland Communications poprowadzi biuro prasowe Microsoft. Agencja będzie dbała także o wizerunek firmy i komunikację zewnętrzną oraz wesprze Microsoft w zakresie oprawy medialnej dla działalności społecznej, charytatywnej i edukacyjnej. Ponadto zajmie się przygotowaniem i koordynacją działań w obrębie PR produktowego dla grupy Server Platform, Information Worker oraz Windows Client.

United PR będzie odpowiadała za wizerunek Microsoft jako firmy dbającej o bezpieczeństwo i ochronę danych. Będzie również prowadzić działania informacyjne w zakresie produktów Microsoft Business Solution oraz Microsoft(CSI).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji