SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

nSport trafi do UPC Polska i Mulitimediów?

Sportowy kanał nSport może niebawem pojawić się w ofertach sieci kablowych UPC Polska i Multimedia Polska.
 

nSport trafi do UPC Polska i Mulitimediów?

Informacja o tym, że obaj operatorzy mogą włączyć tę stację do swoich ofert znalazła się w komunikacie władz Enea Ekstraligi, której zawody transmituje nSport.

- Można spodziewać się, że oglądalność (meczów Ekstraligi żużlowej - przyp.) wzrośnie w sposób znaczący po włączeniu kanału nSport do oferty telewizji kablowej UPC (rozmowy są na ukończeniu) oraz Multimedia Polska. Jak się szacuje, to łącznie to ponad 2,5 mln gniazdek - podano w komunikacie.

nSport był w ofercie Multimediów do końca ub.r. Natomiast sieć UPC Polska nigdy go nie oferowała. Nadający m.in. mecze Ligi Mistrzów, a teraz także Ekstraklasy piłkarskiej, kanał dostępny jest obecnie na platformie nc+ oraz m.in. w sieciach kablowych Vectra i Inea.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział stacji nSport w rynku w marcu br. wyniósł 0,07 proc. (więcej na ten temat).  
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: nSport trafi do UPC Polska i Mulitimediów?

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jan sebastian bach
widać że multimedia zamiast zachęcać ofertą programową nowych potencjalnych abonentów , to za stosowało zamiar odwrotny i odpycha od siebie. Dlaczego ma powracać coś co było i nie zostało pozytywnie przyjęte bo zamiast tego co reklamuje to były tylko pogadanki i fragmenty transmisji no może jedna na miesiąc ale tylko piłka nożna a f1 a inne nie .
0 0
odpowiedź
User
Clintwood
Jak myślę o Multimediach to się nóż w kieszeni otwiera. Pięknie te pakiety "komfort" i listy kanałów wyglądają na ulotkach reklamowych. Szkoda tylko, że Multimedia NIE INFORMUJĄ do kiedy mają odpisane umowy z poszczególnymi stacjami telewizyjnymi, a więc do kiedy GWARANTUJĄ dawanie takiego kanału. Rok temu tata skusił się na promocję cyfrową "C+". Skąd mógł wiedzieć, że dojdzie do fuzji z nką? Brał ten C+ tylko i wyłącznie ze względu na piłkarską ekstraklasę i co ma teraz? Nic. Od kwietnia mecze ekstraklasy są transmitowane niemal wyłącznie (chyba 7 z 8 meczów) na kanale Canal+ Family, a tego kanału już nie ma na dekoderze - jest tylko "Canal + Family 2. Pełny miesiąc opłacony za coś z czego w ogóle nie korzystał. Rezygnacja z umowy? Trzy miesiące wypowiedzenia umowy.
Pomijam już fakt chamskiego przesuwania niektórych kanałów z "kablówki" na "dekoder". Co z tego, że w chwili podpisywania umowy "Ale kino" znajdowało się w maksymalnym pakiecie analogowym "Komfort"? Chcesz dalej oglądać ten kanał - wykup pakiet cyfrowy!
2 2
odpowiedź
User
mikołaj1235
milo ze UPC wychodzi na przeciw oczekiwaniom klienta..bo ostatnio glosne byly zgloszenia i checi odbiorców do włączenia nSport do oferty UPC :))
2 0
odpowiedź
User
miłosz
O, jakieś miło info po powrocie z majówki, jeżeli faktycznie nSport wróci, to szacun dla multimedia
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing