SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

O.K. Serwis ponownie promuje się jako "warsztaty godne zaufania"

W telewizji i internecie ruszyła kolejna odsłona ogólnopolskiej kampanii reklamowej sieci warsztatów samochodowych O.K. Serwis pod hasłem "O.K. Serwis - warsztaty godne zaufania". Akcję przygotowała agencja Believe.

Kampania wizerunkowa budująca rozpoznawalność marki O.K. Serwis realizowana jest po raz trzeci. Wcześniej akcje reklamowe prowadzone były w sezonie jesiennym 2016 r. oraz wiosną 2017 r.

Celem obecnej kampanii jest zaistnienie marki O.K. Serwis u nowych odbiorców oraz jej utrwalenie wśród dotychczasowych klientów. W materiałach reklamowych za pośrednictwem wizerunku mechanika zadowolonego z wyników naprawy oraz rodziny przekonanej o dobrym stanie auta podkreślany jest profesjonalizm całej sieci. Ponadto reklamy podkreślają, że O.K. Serwis to sieć ogólnopolska, pokazując mapę warsztatów na terenie całego kraju. Partnerami kampanii są Castrol, Mann Filter, Osram, Sachs oraz SKF.

Akcja jest realizowana w telewizji (8-sekundowe billboardy sponsorskie wyświetlane przed, po oraz w trakcie programów telewizyjnych stacji TVN, TVN Turbo, Canal+ Sport, Motowizja, National Geographic, Planete+ i Adventure) i internecie (bannery w sieci Google zachęcające do zrobienia przeglądu auta przed sezonem zimowym w jednym z warsztatów O.K. Serwis).

Za kreację i zakup mediów odpowiada agencja Believe.

Dołącz do dyskusji: O.K. Serwis ponownie promuje się jako "warsztaty godne zaufania"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl