O! - nowa marka własna PKN Orlen

Koncern paliwowy PKN Orlen wprowadza na rynek nową markę własną pod nazwą O!. Pierwszym produktem w jej portfolio będzie woda źródlana, a w planach są kolejne.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Woda źródlana O!, w wersji gazowana i niegazowanej, trafi do sprzedaży na stacjach Orlenu 1 listopada. To pierwsza od dekady nowa marka własna koncernu, po napoju energetycznym Verva. Jest elementem strategii rozwój obszaru detalu, nawiązującym do nowej oferty sklepów pod marką O!Shop i logo Stop Cafe.

Nowe produkty marki własnej PKN Orlen będą pojawiały się na stacjach koncernu stopniowo w ramach kampanii „O! i masz wszystko. Jakość i wygoda zawsze po drodze”. Systematycznie prowadzone są postępowania przetargowe na następne produkty pod marką O!. – Będą to m.in. soki, napoje oraz słodycze – komentuje Zbigniew Leszczyński, członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży. - Celem naszej strategii jest nie tylko kontynuacja rozwoju sprzedaży pozapaliwowej, ale również repolonizacja dostawców, oferujących bardzo często wysokiej jakości produkty – dodaje Leszczyński.

Nowe produkty będą pojawiały się na stacjach koncernu sukcesywnie w ramach kampanii „O! i masz wszystko. Jakość i wygoda zawsze po drodze”. Kiedy konkretnie - nie ujawniono.

We wrześniu PKN Orlen zapowiedział, że w ramach pilotażowego projektu "Spiżarnia Regionów", wprowadzi do sprzedaży na swych stacjach paliw kilkadziesiąt produktów wytwarzanych przez lokalnych producentów, w tym soki i napoje z polskich owoców oraz miody, ciastka i przekąski. Według spółki, produkty wywodzące się z różnych regionów Polski dostępne będą na stacjach paliw w czterech województwach: małopolskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim i pomorskim.

Jak podał wówczas płocki koncern, projekt "Spiżarnia Regionów" będzie realizowany we współpracy z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Agencją Rynku Rolnego. Spółka anonsowała, że produkty, które wejdą do oferty, "mają korzenie regionalne, zostały w pełni wytworzone w Polsce, przez producentów reprezentujących rodzimy kapitał".

Koncern w sierpniu tego roku rozpoczął dwa procesy zapytania o informację (RFI), mające wyłonić producentów chipsów oraz napoju izotonicznego pod marką własną. W lipcu zaś Orlen wysłał do wybranych firm zaproszenia do negocjacji, po których miał wybrać producenta napojów energetycznych marki własnej.

PKN Orlen to największy podmiot branży rafineryjno-petrochemicznej w Polsce i jeden z największych tego typu w Europie. W kraju płocki koncern posiada sieć 1200 swych stacji paliw. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"