WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Reaktywacja CPN - marka z potencjałem, ale „come back” będzie biznesowo trudny (opinie)

Gorący temat

Programy Charliego Rose’a zawieszone, osiem współpracowniczek zarzuca dziennikarzowi molestowanie

3

O! - nowa marka własna PKN Orlen

2017-10-31 A A A KOMENTARZE: 6 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Koncern paliwowy PKN Orlen wprowadza na rynek nową markę własną pod nazwą O!. Pierwszym produktem w jej portfolio będzie woda źródlana, a w planach są kolejne.

fot. PKN Orlen fot. PKN Orlen

Woda źródlana O!, w wersji gazowana i niegazowanej, trafi do sprzedaży na stacjach Orlenu 1 listopada. To pierwsza od dekady nowa marka własna koncernu, po napoju energetycznym Verva. Jest elementem strategii rozwój obszaru detalu, nawiązującym do nowej oferty sklepów pod marką O!Shop i logo Stop Cafe.

Nowe produkty marki własnej PKN Orlen będą pojawiały się na stacjach koncernu stopniowo w ramach kampanii „O! i masz wszystko. Jakość i wygoda zawsze po drodze”. Systematycznie prowadzone są postępowania przetargowe na następne produkty pod marką O!. – Będą to m.in. soki, napoje oraz słodycze – komentuje Zbigniew Leszczyński, członek zarządu PKN Orlen ds. sprzedaży. - Celem naszej strategii jest nie tylko kontynuacja rozwoju sprzedaży pozapaliwowej, ale również repolonizacja dostawców, oferujących bardzo często wysokiej jakości produkty – dodaje Leszczyński.

Nowe produkty będą pojawiały się na stacjach koncernu sukcesywnie w ramach kampanii „O! i masz wszystko. Jakość i wygoda zawsze po drodze”. Kiedy konkretnie - nie ujawniono.

We wrześniu PKN Orlen zapowiedział, że w ramach pilotażowego projektu "Spiżarnia Regionów", wprowadzi do sprzedaży na swych stacjach paliw kilkadziesiąt produktów wytwarzanych przez lokalnych producentów, w tym soki i napoje z polskich owoców oraz miody, ciastka i przekąski. Według spółki, produkty wywodzące się z różnych regionów Polski dostępne będą na stacjach paliw w czterech województwach: małopolskim, warmińsko-mazurskim, podlaskim i pomorskim.

Jak podał wówczas płocki koncern, projekt "Spiżarnia Regionów" będzie realizowany we współpracy z Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi oraz Agencją Rynku Rolnego. Spółka anonsowała, że produkty, które wejdą do oferty, "mają korzenie regionalne, zostały w pełni wytworzone w Polsce, przez producentów reprezentujących rodzimy kapitał".

Koncern w sierpniu tego roku rozpoczął dwa procesy zapytania o informację (RFI), mające wyłonić producentów chipsów oraz napoju izotonicznego pod marką własną. W lipcu zaś Orlen wysłał do wybranych firm zaproszenia do negocjacji, po których miał wybrać producenta napojów energetycznych marki własnej.

PKN Orlen to największy podmiot branży rafineryjno-petrochemicznej w Polsce i jeden z największych tego typu w Europie. W kraju płocki koncern posiada sieć 1200 swych stacji paliw. 

Autor: jd

Wiecej informacji: PKN Orlen, O!

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia