Obiadki i deserki Gerber reklamowane „na rosnący apetyt do nauki gryzienia”

W prasie i internecie startuje kampania reklamowa nowych obiadków i deserków marki Gerber (Nestle Polska). Akcję pod hasłem „Na rosnący apetyt do nauki gryzienia” przygotowały firmy Legend Group, MEC i Questia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa wspiera 5 nowych obiadków i 3 deserki wprowadzone właśnie do sprzedaży w 200-gramowych opakowaniach. Przekaz pod hasłem „Na rosnący apetyt do nauki gryzienia” podkreśla, że produkty te - przeznaczone dla dzieci między 8. a 12. miesiącem życia - zawierają większe kawałki składników.

grafika

Akcja z początkiem czerwca obejmie przede wszystkim prasę (magazyny parentingowe, m.in. „Mamo to Ja”, „Twoje Dziecko”, „Mam Dziecko”, „Twój Maluszek”, „Dziecko”, „Rodzice” i „M jak mama”; czasopisma kobiece, m.in. „Świat Kobiety”, „Claudia”, „Oliwia” i „Naj”) oraz internet (Onet.pl, Dziecko.pl, Interia.pl, Dzieci.pl i e-dziecko.pl; pakiety parentingowe GlossyMedia, EdiNet i Arbo). Przewidziany jest także bezpośredni mailing do konsumentów. Kreację kampanii przygotowała agencja Legend Group, media zaplanował i kupił dom mediowy MEC, a działania public relations prowadzi agencja Questia.  

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"