„Od września, dajemy za darmo” - Multimedia Polska reklamuje internet

Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamującą niższe ceny internetu w tej sieci. Akcję - obejmującą internet, outdoor i BTL - przygotowała agencja MediaMocni.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Multimedia Polska podkreśla, że w ramach nowej oferty abonenci tej sieci mogą korzystać z internetu o przepustowości 1 MB/s za darmo. Natomiast pakiety z wyższymi prędkościami są teraz dostępne w niższych cenach, np. 20 MB/s za 59 zł miesięcznie.

Akcja rozpoczęła się od etapu teaserowego, w którym wykorzystywano layout pokazujący atrakcyjną dziewczynę i hasło „Od września, dajemy za darmo”. Właściwy przekaz precyzuje, że chodzi o internet w Multimedia Polska.

grafika

Kampania - zaplanowana do końca października - obejmuje outdoor (siatki wielkoformatowe, nośniki na autobusach i w warszawskim metrze), internet oraz BTL. Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji zajęła się agencja MediaMocni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych