„Od września, dajemy za darmo” - Multimedia Polska reklamuje internet

Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamującą niższe ceny internetu w tej sieci. Akcję - obejmującą internet, outdoor i BTL - przygotowała agencja MediaMocni.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania Multimedia Polska podkreśla, że w ramach nowej oferty abonenci tej sieci mogą korzystać z internetu o przepustowości 1 MB/s za darmo. Natomiast pakiety z wyższymi prędkościami są teraz dostępne w niższych cenach, np. 20 MB/s za 59 zł miesięcznie.

Akcja rozpoczęła się od etapu teaserowego, w którym wykorzystywano layout pokazujący atrakcyjną dziewczynę i hasło „Od września, dajemy za darmo”. Właściwy przekaz precyzuje, że chodzi o internet w Multimedia Polska.

grafika

Kampania - zaplanowana do końca października - obejmuje outdoor (siatki wielkoformatowe, nośniki na autobusach i w warszawskim metrze), internet oraz BTL. Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji zajęła się agencja MediaMocni.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek