SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Od września, dajemy za darmo” - Multimedia Polska reklamuje internet

Multimedia Polska rozpoczęła kampanię reklamującą niższe ceny internetu w tej sieci. Akcję - obejmującą internet, outdoor i BTL - przygotowała agencja MediaMocni.

Nowa kampania Multimedia Polska podkreśla, że w ramach nowej oferty abonenci tej sieci mogą korzystać z internetu o przepustowości 1 MB/s za darmo. Natomiast pakiety z wyższymi prędkościami są teraz dostępne w niższych cenach, np. 20 MB/s za 59 zł miesięcznie.

>>> Multimedia Polska: 35,41 mln zł zysku netto w I połowie 2011

Akcja rozpoczęła się od etapu teaserowego, w którym wykorzystywano layout pokazujący atrakcyjną dziewczynę i hasło „Od września, dajemy za darmo”. Właściwy przekaz precyzuje, że chodzi o internet w Multimedia Polska.

Kampania - zaplanowana do końca października - obejmuje outdoor (siatki wielkoformatowe, nośniki na autobusach i w warszawskim metrze), internet oraz BTL. Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby akcji zajęła się agencja MediaMocni.

Dołącz do dyskusji: „Od września, dajemy za darmo” - Multimedia Polska reklamuje internet

12 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hejże
Kolejna prymitywna akcja oparta na seksie... szkoda, że na tak niewiele stać agencje. A Multimedia chyba niewiele już pomoże, nadal najbardziej kiepska sieć.
odpowiedź
User
Ja na tak
Moim zdaniem pomysł chwytliwy, dający rozgłos, wcale nie wulgarny. Producenci samochodów, ubrań, kosmetyków - wszyscy do reklam wykorzystują atrakcyjne kobiety.
odpowiedź
User
olo
ale bieda
odpowiedź