WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Mediacap przejmuje od The Digitals udziały TalentMedia, a oddaje jej udziały Scholz & Friends Warszawa

Gorący temat

Tomasz Terlikowski: odwołano moje wykłady na WUM z powodu poglądów o aborcji

0

„Odkrywaj więcej” w kampanii wódki Amundsen od The Digitals

2018-01-09 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W internecie ruszyła kampania reklamowa Amundsen Vodka (produkowanej przez Stock Polska). To pierwszy projekt przygotowany dla marki przez agencję The Digitals (należącą do holdingu Mediacap).

„Odkrywaj więcej” w kampanii wódki Amundsen od The Digitals

Akcja jest realizowana pod hasłem „Odkrywaj więcej z Amundsen Vodka”. Jest oparta na konkursie, w którym zwycięzca wraz z trójką znajomych weźmie udział w wyprawie do Norwegii.

Działania obejmują głównie serwis Odkrywajwiecej.pl i social media. Potrwają do połowy stycznia.

Komunikacja marketingowa Amundsen Vodka w najbliższym okresie ma na celu repozycjonowanie tej marki.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada The Digitals. Agencja rozpoczęła obsługę kreatywną Amundsen Vodka w efekcie wygranego przetargu. Nie podano, ile i które inne firmy brały w nim udział.

Autor: tw

Wiecej informacji: Amundsen, wódka, Stock, The Digitals

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia