WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Facebook w Polsce: liderem Facebook for Every Phone przed Play oraz Sercem i Rozumem

Gorący temat

Allegro wprowadza kody SMS-owe przy logowaniu. „To zwiększa bezpieczeństwo klientów”

0

Play z ofertą odNowa bez limitów czasowych, reklamują ją Agnieszka Chylińska i Adam Małysz (wideo)

2017-04-14 A A A KOMENTARZE: 11 FORUM DRUKUJ POLEĆ

Play zaproponował użytkownikom kart pre-paid nową ofertę o nazwie odNowa. Jej najważniejszą cechą jest brak ograniczeń czasowych w wykorzystywaniu zainwestowanych środków oraz wykupionych pakietów. Ofercie towarzyszy nowa kampania reklamowa z udziałem Agnieszki Chylińskiej i Adama Małysza.

Play z ofertą odNowa bez limitów czasowych, reklamują ją Agnieszka Chylińska i Adam Małysz (wideo)

Ofertę odNowa, dostępną od 14 kwietnia br., dotyczy segmentu pre-paid, a jej najważniejszą zaletą ma być fakt, że ani środki zasilające kartę ani dostępne pakiety nie przepadają po określonym czasie. Oznacza to, że doładowania (w kwocie od 5 do 300 zł) mają nieograniczoną ważność, podobnie jak pakiety minut, SMS-ów oraz limit danych internetowych.

W ramach oferty odNowa użytkownikom przysługuje taryfa Stan Darmowy, który pozwala na wykonywanie w ramach sieci Play darmowych połączeń telefonicznych oraz wysyłanie wiadomości SMS.

W ramach usługi odNowa Play wprowadził nowy cennik połączeń do sieci zewnętrznych oraz pakietów internetowych.


Operator zastrzega, że użytkownicy oferty odNowa, którzy przez dłuższy czas nie będą korzystać z telefonu muszą się liczyć z opłatą. Wynosi ona 2 zł miesięcznie jeśli użytkownik nie wykaże na koncie żadnej płatnej aktywności, to znaczy nie doładuje konta, nie skorzysta ze zgromadzonych na nim środków lub wykupionych pakietów. Po 12 miesiącach bez płatnej aktywności na koncie numer zostanie wyłączony.

Wprowadzeniu nowej taryfy odNowa towarzyszy kampania reklamowa, której twarzami są Agnieszka Chylińska i Adam Małysz.

Kampania będzie prowadzona w telewizji, internecie (także w mediach społecznościowych), prasie i outdoorze.

 

Za kreację reklam odpowiadają agencje Grandes Kochonos, Plej i Artegence, zakupem mediów zajmuje się Mediacom. Kampania startuje 14 kwietnia br. i ma potrwać kilka tygodni.

 

Autor: ps

Wiecej informacji: Play, odNowa, Adam Małysz, Agnieszka Chylińska

Komentarze (11) Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Monitoring mediów

Zobacz więcej