SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ogilvy Brand Consulting przygotuje nową strategię marki Gdańsk

Agencja Ogilvy Brand Consulting (należąca do grupy Ogilvy & Mather) wspólnie z Biurem Prezydenta Gdańska ds. Promocji Miasta opracują założenia zaktualizowanej strategii marki Gdańsk. Ogilvy Brand Consulting wybrano do tego zlecenia w konkursie.

Poprzednia strategia marki Gdańsk obowiązywała od 2008 do 2013 roku. Władze miasta tłumaczą, że jego rozwój i zmiany w otoczeniu, które nastąpiły w ostatnich latach, wymagają uaktualnienia tej strategii.

Nowy dokument strategiczny obejmie ocenę poprzednich działań oraz krytyczną analizę obecnej kondycji marki w oparciu m.in. o wyniki międzynarodowego projektu badawczego dotyczącego marki Gdańsk i obejmującego Polskę, Wielką Brytanię, Niemcy, Szwecję i Hiszpanię.

Głównym celem projektu ma być przedstawienie wizji przyszłości marki w ujęciu ewolucyjnym oraz wskazanie konkretnych działań, służących dalszemu jej rozwijaniu w spójny, konsekwentny sposób. Istotne będzie sformułowanie odpowiedzi na pytania o aktualną tożsamość Gdańska i jego unikalny charakter: czym się wyróżnia, jakie są jego główne atuty, za pomocą których mógłby rywalizować na rynku globalnym, co w największym stopniu decyduje o jego potencjale i szansach rozwojowych oraz w jaki sposób powinna przebiegać komunikacja marki. Wszystkie założenia będą komplementarne z powstającym równolegle dokumentem „Gdańsk 2030 Plus Strategia Rozwoju Miasta”.

Agencję Ogilvy Brand Consulting wybrano do tego zlecenia - jak podano w komunikacie - m.in. z uwagi na jej doświadczenie w realizacji podobnych projektów dla dużych polskich i zagranicznych marek.

Dołącz do dyskusji: Ogilvy Brand Consulting przygotuje nową strategię marki Gdańsk

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
piękne zdjęcie

ech ;)
odpowiedź
User
ekspert
ciekawe
odpowiedź