SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

790 tys. widzów trzeciego sezonu „36,6”. 8,62 mln zł z reklam

Trzeci sezon programu „36,6” gromadził średnio 789 tys. widzów, o 36 tys. osób mniej niż pierwsza edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 8,62 mln zł z reklam.

Ewa Drzyzga, fot. TVN Article

Premierowe odcinki medycznego talk-show „36,6” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 18.00, w okresie od 24 lutego do 12 maja 2018 roku. Średnia oglądalność wyniosła 789 tys. widzów, co przełożyło się na 7,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,39 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,90 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził pierwszy odcinek. Przyciągnął on przed telewizory uwagę 1,15 mln osób.

Dla porównania, pierwszy sezon „36,6” pokazywany wiosną ub.r. śledziło średnio 825 tys. widzów. Przełożyło się to na 8,23 proc. udziału w 4+, 9,39 proc. w 16-49 oraz 9,36 proc. w 16-59. Oznacza to, że audycja straciła 36 tys. widzów.

TVN w czasie emisji „36,6” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP1, która pokazywała wówczas gł. konkursy PŚ w skokach narciarskich oraz program „Od Opola do Opola”, co przełożyło się na 12,96 proc. udziału. Trzeci był Polsat (gł. końcówka „SuperPsa”, „Chłopaki do wzięcia” i początek „Wydarzeń”, co przełożyło się na 9,66 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 („Panorama”, „Pogoda” „Sport”, kulisy „Postaw na milion” oraz początek „Postaw na milion”; 7,07 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN też był trzeci.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków trzeciej edycji magazynu wyniosły 8,62 mln zł. Dla porównania, pierwsza seria z reklam przyniosła 6,46 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Ewa Drzyzga w latach 2000-2016 na antenie TVN prowadziła talk-show „Rozmowy w toku”, które w ostatnim sezonie (tj. w okresie od 1 września do 4 listopada 2016 roku) oglądało średnio 591 tys. osób, co przełożyło się na 9,38 proc. udziału w 4+, 12,25 proc. w 16-49 oraz 11,21 proc. w 16-59.

W każdym odcinku medycznego talk-show „36,6” Ewa Drzyzga prezentuje historie pacjentów, sylwetki zdolnych lekarzy, a także wskazuje najlepsze placówki medyczne. Prowadząca przedstawia również widzom doniesienia o najnowszych technologiach wykorzystywanych w medycynie i skutecznych metodach dbania o zdrowie.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 790 tys. widzów trzeciego sezonu „36,6”. 8,62 mln zł z reklam

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pacjent_1966
Bardzo dobry program pod względem merytorycznym, brawo dla zespołu dziennikarskiego .
Niestety pokutuje przeszłość Ewy Drzyzgi kojarzonej głownie z niskim poziomem intelektualnym prowadzonej przez nią przez 15 lat audycji Rozmowy w Toku" i sztucznie pasującej do tematyki zdrowia i poważnych zagadnień medycznych,
Systematycznie pomniejszające się wyniki oglądalności programu zwiastują niestety rychłe zdjęcie z anteny.
2 0
odpowiedź
User
NoiGit
He, no i proszę. W soboty, w porze wiosennej, o godzinie spacerowej można zgromadzić tyle samo co Srajdan-Majdan, tyle że za 1/100 mniejszą kwotę.
0 1
odpowiedź
User
helios
Tak, to prawda. Pani Ewa dwoi się i troi ale widać sztuczność i fałsz gołym okiem. Chyba nie takich wyników oglądalności się spodziewała.
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing