TVN24 najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w sierpniu. TVP Info z największym wzrostem

W sierpniu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Na czele wzrostów uplasowało się TVP Info, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w sierpniu br. należało do TVN24, którego udział wyniósł 4,72 proc. Względem analogicznego miesiąca rok wcześniej wynik ten wzrósł o 21,96 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Drugą lokatę zajęła nadająca naziemnie stacja TVP Info. Średni miesięczny wynik tej stacji zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 28,82 proc. do 4,38 proc.

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,28 proc. udziału, po wzroście względem sierpnia 2016 roku o 4,07 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1,02 proc. Jego wynik względem sierpniu 2016 roku spadł o 7,27 proc.

Z kolei najwięcej straciła Telewizja Republika, której wynik zmalał o jedną trzecią do 0,06 proc. udziału.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tvn24-liderem-stacji-tematycznych-rekordowy-wynik-ttv-super-polsat-zyskal-najwiecej-w-czolowce ##

Największy udział (5,40 proc.) wśród grup kanałów newsowych w sierpniu br. miała TVP, mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP3 i notujący wzrost o 20 proc. Drugie miejsce zajęły stacje newsowe TVN, których udział zwiększył się o 19,44 proc. do 5,10 proc. (łączne dane dla TVN24 oraz TVN24 BiS).

grafika

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w sierpniu 2017 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 2,84 proc., po wzroście o 33,96 proc. - największym w zestawieniu.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,74 proc. udziału, do góry o 16,78 proc.), a trzeci był Polsat News (0,93 proc.; w dół o 3,12 proc.).

Największy spadek, wynoszący 71,43 proc. do 0,02 proc., również i tutaj miała Telewizja Republika.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 3,15 proc. udziału, po wzroście o 27,53 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style