SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

TVN24 liderem w marcu, Telewizja Republika o 60 proc. w dół

W marcu br. liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych był TVN24. Jedynym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat News 2, a najwięcej straciła Telewizja Republika - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Pierwsze miejsce wśród stacji newsowych w marcu 2018 roku należało do TVN24, którego średni dobowy udział wyniósł 3,70 proc., po spadku względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 9,54 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugą lokatę zajęło TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 3,21 proc. (po spadku o 1,53 proc.).

Podium uzupełnia Polsat News. W ubiegłym miesiącu kanał miał 1,10 proc. udziału, po spadku względem marca 2017 roku o 0,90 proc.

Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 0,81 proc. Jego wynik względem lutego zeszłego roku zmalał o 6,90 proc.

Największym wzrostem w zestawieniu, wynoszącym 7,69 proc. do 0,14 proc., pochwalić się mógł Polsat News 2, który awansował z miejsca siódmego na szóste.

Z kolei najwięcej straciła będąca ostatnia w zestawieniu Telewizja Republika, której wynik zmniejszył się o 60 proc. do 0,04 proc. udziału.

Największy udział (4,29 proc.) wśród grup kanałów newsowych w marcu br. miały dwie grupy TVP (mająca w portfolio stacje TVP Info i TVP3) i TVN (TVN24 oraz TVN24 BiS), których sumaryczny udział wyniósł 4,02 proc.

Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w marcu 2017 roku znalazł się TVN24 z wynikiem 1,98 proc., po spadku o 14,66 proc.

Drugie miejsce zajęło TVP Info (1,20 proc. udziału, do góry o 12,15 proc. - jedyny wzrost w zestawieniu), a trzeci był Polsat News (0,64 proc.; - 1,54 proc.).

Największy spadek, wynoszący 55,56 proc. do 0,04 proc., miał tutaj Polsat News 2.

Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 2,21 proc. udziału, po spadku o 15,65 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem w marcu, Telewizja Republika o 60 proc. w dół

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wobler
0,04 procent!? Jak to w ogóle możliwe? W panelu Nielsena wychodzą mi z tego ułamki człowieka. Może redakcja zadałaby choć raz Nielsenowi to trudne pytanie? Dobry temat, nie? :)
9 25
odpowiedź
User
Seba
Jeszcze ze dwa lata a wszystkie gwiazdy TVP bedą sie bily o posadę w tej stacji.
29 13
odpowiedź
User
xxx
Kiedy zobaczymy rachunek błędu badania, bo co to za pomiary, że 2 tys. pkt. pomiaru w takim kraju pozwala oszacować oglądalność do 0,01%.
5 4
odpowiedź
User
Tomasz
TVN traci 10% w ciągu roku, a w grupie komercyjnej 15%, natomiast TVP INFO traci jedynie 1,5%, zyskując przy tym w grupie komercyjnej aż 12%. Daje to dużo do myślenia...
8 8
odpowiedź
User
And
TVP Info zjada TV Republikę
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing