SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

TVN Style na czele kanałów lifestylowych. TVN Turbo nowym liderem w 16-49

W styczniu 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasował się kanał Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w styczniu 2018 roku wyniósł 0,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do stycznia 2017 roku wynik ten zwiększył się o 6,25 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 22 proc. i wyniósł 0,61 proc.

Na kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,48 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 14,29 proc.

Czwarty był kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia ub.r. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział w styczniu br. wyniósł 0,45 proc., podczas gdy wynik TVN Meteo Active i HGTV w styczniu ub.r. wynosił 0,33 proc.

Na siódmej lokacie znalazł się Food Network, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 66,67 proc. do 0,15 proc.).

Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który spadł z pozycji 11. na 13. Jego wynik zmalał o 57,14 proc. do 0,03 proc.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia z drugiego miejsca na pozycję lidera w styczniu br. awansowało TVN Turbo. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 1,02 proc., po wzroście o 27,50 proc.

Na drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 0,99 proc. spadł kanał TVN Style, notujący jednak wzrost wynoszący 6,45 proc.

Podium uzupełnia Polsat Play, notujący spadek o 22,22 proc. do 0,49 proc. udziału.

Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mógł Food Network. Jego udział zwiększył się o 81,82 proc. do 0,20 proc.

Największy spadek również i w tym ujęciu odnotowało Lifetime (było to 40 proc. do 0,03 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych. TVN Turbo nowym liderem w 16-49

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
autetyczne wspomnienia
Nie rozumiem powstania i istnienia nadal dwóch paździerzy - Polsat Play i Polsat Cafe. Tego czegoś nawet przez kilka minut nie da się oglądać - jak największego paździerza czyli Polsatu... Znam wielu którzy od wielu lat oglądają i pamiętają jak super od zawsze prezentował się i rozwijał TVN Turbo - jak wiele zrobili już super produkcji i zawsze miłe wspomnienia... Taki Polsat Play lub Polsat Cafe - żadnych wspomnień, kilka minut lub nawet sekund wystarczyło jakie dno to jest... znajomi też negatywnie na temat Polsatu - mnie to nie dziwi gdyż taki jest cały Polsat - paździerz lub najgorsze co może być...
6 3
odpowiedź
User
Jan
Nie rozumiem powstania i istnienia nadal dwóch paździerzy - Polsat Play i Polsat Cafe. Tego czegoś nawet przez kilka minut nie da się oglądać - jak największego paździerza czyli Polsatu... Znam wielu którzy od wielu lat oglądają i pamiętają jak super od zawsze prezentował się i rozwijał TVN Turbo - jak wiele zrobili już super produkcji i zawsze miłe wspomnienia... Taki Polsat Play lub Polsat Cafe - żadnych wspomnień, kilka minut lub nawet sekund wystarczyło jakie dno to jest... znajomi też negatywnie na temat Polsatu - mnie to nie dziwi gdyż taki jest cały Polsat - paździerz lub najgorsze co może być...
. Na Polsat play lecą ,,chłopaki do wzięcia
1 1
odpowiedź
User
maria
Gratulujemy wyników koleżankom i kolegom z kanałów Polsatu - koleżanki i koledzy z TVN :-)
2 0
odpowiedź
User
p
TVN badziewie ucieka bo za rogiem Polsat szmira która sciga TVp tandeta
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry