SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polsat Play i TVN Style liderami wśród kanałów lifestylowych, rekord TVP Kobieta

We wrześniu 2021 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w 4+ był Polsat Play, a w 16-49 pierwsze miejsce należało do TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał E!, a na czele spadków uplasowało się Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Cykl Polsat Play „Chłopaki do wzięcia”; fot. Telewizja PolsatCykl Polsat Play „Chłopaki do wzięcia”; fot. Telewizja Polsat

Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym we wrześniu 2021 roku wyniósł 0,54 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do września 2020 roku wynik zwiększył się o 5,24 proc.Stacja na pozycję lidera awansowała z miejsca druiego.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Z trzeciej na drugą lokatę awansowało TVN Style, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,64 proc. i wyniósł 0,42 proc.

Podium, z udziałem wynoszącym 0,38 proc., uzupełnia Polsat Cafe. Wynik kanału wzrósł o 13,73 proc.

Z pierwszego na czwarte miejsce spadł kanał HGTV, którego wynik zmalał o 41,42 proc. do 0,34 proc.

Czołową piątkę uzupełnia TVP Kobieta - nowy kanał o charakterze lifestylowo-poradnikowo-rozrywkowym, skoncentrowanym wokół potrzeb i zainteresowań kobiet. Stacja rozpoczęła nadawanie 8 marca.

TVP Kobieta we wrześniu 2021 roku miała średnio 0,21 proc. udziału, to najwyższy miesięczny wynik w historii nadawania stacji.

Na ostatniej lokacie znalazła się stacja E!, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 66,67 proc. do 0,02 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który w zestawieniu był przedostatni. Jego wynik zmalał o 47,92 proc. do 0,03 proc.

TVN Style na czele w 16-49

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu należała do kanału TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,62 proc., po spadku o 4,04 proc.

Drugi był Polsat Play (udział stacji względem września 2020 roku wzrósł o 2,49 proc. do 0,62 proc.). Podium uzupełnia kanał Polsat Cafe, który przed rokiem był czwarty (do góry o 22,45 proc. do 0,48 proc.).

Największym wzrostem w tym ujęciu pochwalić się mógł kanał Canal+ Kuchnia. Udział stacji zwiększył się o 114,29 proc. do 0,14 proc.

Największy spadek również i tutaj odnotował kanał E! (było to 86,49 proc. do 0,005 proc.).

Dołącz do dyskusji: Polsat Play i TVN Style liderami wśród kanałów lifestylowych, rekord TVP Kobieta

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl