SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Udane półrocze dla Eurosportu 1. Polsat Sport stracił najwięcej

W pierwszym półroczu br. nowym liderem oglądalności wśród stacji sportowych został Eurosport 1, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele wśród spadków był Polsat Sport - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział Eurosportu 1 w pierwszym półroczu 2017 roku wyniósł 0,65 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik ten zwiększył się o 25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. Był to największy wzrost w zestawieniu, a w pierwszym półroczu 2016 roku stacja ta była druga.

Na drugą lokatę spadł Polsat Sport, którego udział zmalał najbardziej w zestawieniu - o 31,88 proc. do poziomu 0,47 proc.
Podium uzupełnia TVP Sport. Wynik tej stacji w pierwszym półroczu br. wyniósł 0,33 proc. (bez zmian).
9. pozycję zajął kanał Polsat Sport Fight, który nadaje od 1 sierpnia ub.r. W pierwszym półroczu br. jego udział wyniósł 0,05 proc.

Na 11. miejscu, z udziałem wynoszącym 0,04 proc., znalazł się kanał Eleven. Oczko niżej znalazł się siostrzany Eleven Sports, którego wynik wyniósł 0,03 proc. Obie stacje od września ub.r. zaczęły emitować reklamy.

0,04 proc. udziału zanotował też Polsat Sport News, który 2 stycznia br. w naziemnej telewizji cyfrowej zastąpiony został przez nową stację Super Polsat. Od tego dnia Polsat Sport News dostępny jest tylko na platformach satelitarnych i w sieciach kablowych. Kanał zyskał nową jakość HD.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 z drugiego na pierwsze miejsce w pierwszym półroczu br. również awansował Eurosport 1. Stacja ta zanotowała największy wzrost w zestawieniu - o 39,29 proc. do 0,39 proc.

Na drugą pozycję spadł Polsat Sport (w dół o 39,29 proc. do 0,34 proc.), a podium uzupełnia TVP Sport (0,22 proc.; - 4,35 proc.).

W czerwcu 2017 roku pozycję lidera oglądalności wśród kanałów sportowych w obu grupach wiekowych utrzymał Polsat Sport. W 4+ jego udział zmniejszył się o 34,04 proc. do 0,93 proc., a w 16-49 - o 41,22 proc. do 0,77 proc.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Udane półrocze dla Eurosportu 1. Polsat Sport stracił najwięcej

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dominator
Oglądalność Eleven mówi wszystko - ta stacja padnie jak nic, Transmisje dla garstki maniaków piłkarskich niszowych w PL lig. BRAWO WY! Bez ligi polskiej polecą na dno.
8 3
odpowiedź
User
troll
Ciekawe czy Polsat Sport News opłaca się nadawać ten kanał zajmuje ostatnie miejsca i jeszcze przegrywa z kanałami premium . Czy opłacało im się wyjść z naziemnej tv?
4 1
odpowiedź
User
widz
12 minut na godzinę - tyle reklam i autopromocji mogą nadawać. Stąd te kolejne kanały wszystkich stacji, żeby było więcej miejsca na reklamy. Opłaca się, opłaca. Kogo to interesuje, czy ktoś to ogląda. Deal z domem mediowym, kasa poszła i jest "git". Wszyscy "zarobieni".3. miejsce - TVP Sport - kodowany kanał za publiczne pieniądze - na to emeryci przed 75. rokiem życia płacą abonament. Polsat traci, ponieważ wycofał swoje kanały z wielu podstawowych ofert satelitarnych i kablowych. A płacić dodatkowo nikt nie chce, m.in. za "wypociny" pana Wojciecha Kowalczyka....
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing