1,65 mln widzów talent-show „MasterChef Junior 4”, TVN liderem w 16-49

Czwarty sezon talent-show „MasterChef Junior” oglądało średnio 1,65 mln osób. W porównaniu do trzeciego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 360 tys. widzów. TVN w czasie nadawania programu był trzeci w całym rynku i pierwszy w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 25,46 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,65 mln widzów talent-show „MasterChef Junior 4”, TVN liderem w 16-49
fot. tvn

„MasterChef Junior 4” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 3 marca do 5 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 1,65 mln osób, co przełożyło się na 9,97 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,54 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/big-brother-podnosi-ogladalnosc-tvn7-stabilny-i-wysoki-udzial-w-rynku-to-z-pewnoscia-sukces,7171081153968257a ##

Największą popularnością cieszył się drugi odcinek programu. Przyciągnął on uwagę 2,03 mln osób.

grafika

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej trzeciej edycji talent-show stracił 360 tys. widzów. Wówczas tejże produkcję oglądało średnio 2,01 mln osób, a ich udział wynosił 12,91 proc. w 4+, 17,99 proc. w 16-49 oraz 14,82 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wyniki-ogladalnosci-29-kwietnia-5-maja-polsat-lider-tvp2-do-gory,7171078361225345a ##

TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 4” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza w tym czasie była TVP1 z udziałem na poziomie 15,88 proc., nadająca w tym czasie gł. serial „Stulecie Winnych”. Drugi był Polsat (10,29 proc.; „W rytmie serca” i początek „Kabaretu na żywo”), a najsłabiej wśród czterech czołowych stacji na polskim rynku wypada TVP2 (4,07 proc.; gł. filmy fabularne).

Wśród widzów w grupie wiekowej 16-49 TVN względem poprzedniego sezonu utrzymał pozycję lidera rynku. Z kolei w grupie 16-59 stacja była druga.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji dziesięciu premierowych odcinków formatu wyniosły 25,46 mln zł. Z kolei pokazywany rok temu drugi sezon zarobił z reklam 31,62 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Czwartą edycję talent-show wygrała 11-letnia Paulina Foremny z Wrocławia.

„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.

Już wiadomo, że w jesiennej ramówce TVN pokaże ósmą edycję „MasterChefa” z udziałem dorosłych uczestników. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że w tym tygodniu startują zdjęcia do tego programu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-dziennikow-kwiecien-2019-fakty-liderem,7171078801442945a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą