SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Program Bronisława Wildsteina porażką TVP2. Audycję śledziło tylko 170 tys. widzów

Nowy autorski program publicystyczny Bronisława Wildsteina „Południk Wildsteina” oglądało średnio 170 tys. osób. TVP2 w czasie emisji formatu przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym, które pokazywały wówczas powtórki. Wpływy z reklam wyniosły 812 tys. zł.

Bronisław Wildstein, fot. tvp Article

„Południk Wildsteina” na antenie TVP2 pokazywany był w soboty około godz. 12.15, w okresie od 3 września ub.r. do 10 czerwca br. Średnia widownia misyjnej audycji wyniosła 170 tys. osób, co przełożyło się na 2,48 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 1,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą widownię zgromadziło wydanie z 3 grudnia ub.r., które oglądało 318 tys. widzów.

TVP2 w paśmie nadawania „Południka Wildsteina” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Liderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” był TVN z udziałem na poziomie 8,85 proc., nadający w tym czasie powtórki „Na Wspólnej”. Drugi był Polsat (6,15 proc.; gł. powtórki „Top Chef’a”, „Idola” i filmy fabularne), a trzecia - TVP1 (4,96 proc.; gł. powtórki „Hit Hit Hurra!”, program „Jak to działa?” oraz dokumenty).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków audycji wyniosły 812 tys. zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Jak już informowaliśmy kilka dni temu, audycja może powrócić w jesiennej ramówce br., ale będzie ona pokazywana na antenie TVP Info. Ostateczna decyzja w tej sprawie jeszcze nie zapadła.

„Południk Wildsteina” to autorski program publicystyczny Bronisława Wildsteina, który ze swoimi gośćmi rozmawia na temat aktualnych wydarzeń politycznych, społecznych i kulturalnych w Polsce i na świecie.

Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 7,72 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Program Bronisława Wildsteina porażką TVP2. Audycję śledziło tylko 170 tys. widzów

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
I znowu sukces
Ludzie co z Wami? Nie chcecie oglądać.
38 4
odpowiedź
User
abc
nie
35 3
odpowiedź
User
Odp.
Tego typu program nie będzie miał większej oglądalności
27 3
odpowiedź
User
krytyk
Nic dziwnego, że chcą przenieść to do TVP Info. Setna powtórka kabaretów będzie miała w Dwójce lepszą oglądalność, niż ten program .
30 3
odpowiedź
User
widz
O jej... I znowu PORAŻKA.. brzuch pęka ze śmiechu..
38 5
odpowiedź
User
widz
O jej... I znowu PORAŻKA.. brzuch pęka ze śmiechu.. Czy tam będzie coś sukcesem?
24 5
odpowiedź
User
rozbawiony socjalistami z piSSu
Kurski to jak Midas....Czego się funkcjonariusz partyjny nie tknie, to się w ...... zmienia:)
#zdolna, nocna zmiana
31 3
odpowiedź
User
sin
Szokująco wysoka oglądalność - oglądały to jednak tysiące! Dla apologetów naszej narodowo-socjalistycznej władzy
ważny jest wpływ na konto, a nie wyniki oglądalności czy zainteresowanie społeczeństwa (pardon: suwerena).
19 6
odpowiedź
User
Maciej konserwatywny
Żadna porażka! Co jest takiego porażającego w NISZOWYM z założenia programie? Telewizja publiczna nie jest od tego, żeby serwować wyłącznie komercyjną papkę dla masowej widowni. Niszowe programy dla konserwatywnej inteligencji jak najbardziej mają tutaj rację bytu i nazywanie ich porażką jest niepoważne.

A ci, którzy wyśmiewają ten program (w komentarzach wyżej), zapewne NIGDY nie próbowali obejrzeć nawet jednego odcinka, żeby się zapoznać z zawartością, bo macie jakieś chore uprzedzenia do Wildsteina. Ale po co macie oglądać, przecież wy nie oceniacie programu na podstawie jego treści, oceniacie tylko na podstawie słupków słuchalności (na zasadzie: niskie słupki - zły program, wysokie słupki - zarąbisty program). Hahahahaha, jakież to jest lewackie i nierozsądne...
11 51
odpowiedź
User
Michał
[quote="A ci, którzy wyśmiewają ten program (w komentarzach wyżej), zapewne NIGDY nie próbowali obejrzeć nawet jednego odcinka, żeby się zapoznać z zawartością, bo macie jakieś chore uprzedzenia do Wildsteina."

Wystarczy znać nazwisko autora, by wiedzieć, żeby nigdy w tym czasie nie włączać tv. Nigdy.
23 6
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing