SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„Taniec z Gwiazdami” wygrał z konkurencją. 32,18 mln zł z reklam

Ósma edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadziła średnio 2,60 mln widzów, czyli o 60 tys. osób mniej niż siódma odsłona widowiska emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania show był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 stacja przegrała z TVN. Wpływy z reklam wyniosły 32,18 mln zł.

Beata Tadla i Jan Kliment; fot. Polsat Article

„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 2 marca do 11 maja br. Średnia oglądalność ósmej edycji show wyniosła 2,60 mln widzów, co przełożyło się na 17,94 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 13,93 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,60 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 3,13 mln osób.

Dla porównania, siódmą odsłonę „Tańca” w Polsacie, emitowaną w piątki o 20.05 w analogicznym okresie ub.r., oglądało 2,66 mln osób, przy udziale wynoszącym 17,91 proc. w 4+, 12,45 proc. w 16-49 oraz 13,86 proc. w 16-59. Oznacza to, że talent-show stracił 60 tys. widzów, ale wzrosły jego udziały w rynku we wszystkich analizowanych grupach.

Z kolei pokazywane jesienią ub.r. w tym paśmie wysokobudżetowe reality-show „Wyspa przetrwania” oglądało średnio 1,17 mln widzów, co dało stacji odpowiednio 8,14 proc., 11,54 proc. i 9,64 proc. udziału.

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zdecydowanie zajął pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy seriale „Barwy szczęścia”, „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl”, co dało jej 11,23 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (gł. „Pogoda”, „Sport”, „The Wall. Wygraj marzenia” filmy fabularne oraz „Big Music Quiz”; 9,77 proc.), a czwarte - TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,24 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był drugi za TVN.

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków ósmej edycji widowiska wyniosły 32,18 mln zł. Dla porównania, siódma seria z reklam przyniosła 24,45 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Kryształową kulę „Dancing with the Stars 8” zdobyła Beata Tadla, tańcząca w parze z Janem Klimentem.

Jak już informowaliśmy jako pierwsi, Telewizja Polsat podjęła decyzję o kontynuacji „Tańca z Gwiazdami” w wiosennej ramówce 2019 roku. - Jesteśmy zadowoleni z jakości i wyników oglądalności obecnych odcinków show. Bardzo nas również cieszy różnorodność uczestników - mówiła nam Nina Terentiew, dyrektor programowa oraz członek zarządu Telewizji Polsat.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Taniec z Gwiazdami” wygrał z konkurencją. 32,18 mln zł z reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tup
Z tym programem jest jak z disco polo - nikt nie ogląda, kazdy mówi, że to wiocha oglądać ten program, a i tak gromi on konkurencję :D
13 2
odpowiedź
User
Mmm
Ale procentowo ta edycja zyskała w każdej grupie w porównaniu do poprzedniej edycji.
8 4
odpowiedź
User
OFF
Juz tylko patrzeć jak ta telewizja i jego sztandarowe programy będzie tarcił oglądalność przez to ,że idzie w ślady TV prpagandowej. PISSAT pozwalniał dziennikarzy nieprzychylnych rządowi.....Nastąpiło pewne polityczne zamist... Widzowie zrobią OFF.
1 5
odpowiedź
User
Spadek
Spadek oglądalności w grupie z wyższym wykształceniem.
5 2
odpowiedź
User
MM
Taniec z gwiazdami w każdym odcinku przegrał w bezpośredniej konfrontacji z Barwami szczęścia.
10 2
odpowiedź
User
Tup
Nie ma w tym nic dziwnego. Dwójkowe tasiemce są od lat nie do pokonania.
5 1
odpowiedź
User
xid
widzisz ja nie oglądam tego programu ani disko z pola . nie życzę sobie by wymawiać mi coś podobnego nie ma miejsca i mieć nie będzie .uważam że kicha programy dla mało ambitnego odbiorcy to hit a dla mnie kicha i szmira .
1 2
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing