SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVP1 liderem w listopadzie, TVN wyprzedził TVP2 i Polsat. Mecz Polska-Węgry hitem

Liderem oglądalności wśród wszystkich widzów w listopadzie br. była TVP1, a z czwartego na drugie miejsce awansował TVN. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 TVN umocnił się na pierwszym miejscu. Największą widownię zgromadziły eliminacyjny mecz reprezentacji Polski do MŚ 2022 z Węgrami, reality-show „Rolnik szuka żony” oraz serial „M jak miłość” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w listopadzie 2021 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział kanału względem listopada 2020 roku zmniejszył się o 7,58 proc. i wyniósł 9,14 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

TVN wyprzedził TVP2 i Polsat

Z czwartego na drugie miejsce awansował TVN, którego udział w analizowanym okresie zwiększył się o 9,63 proc. do 8,31 proc.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Podium uzupełnia Polsat, który przed rokiem był drugi. Udział stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 7,88 proc. (w dół o 2,23 proc.). Czwarta była TVP2, która spadła z trzeciej lokaty (stacja miała 7,87 proc. udziału; + 1,55 proc.).

Łączny udział czterech największych stacji zmniejszył się z 33,28 proc. w listopadzie 2020 roku do 33,20 proc. w listopadzie 2021 roku.

Z szóstego na piąte miejsce awansowało TVP Info, którego udział wzrósł o 19,25 pkt. proc. do 5,08 proc. Na szóstą lokatę spadło TVN24 (stacja miała 4,93 proc. udziału; - 18,51 pkt. proc.). Wśród czołowych stacji informacyjnych z 10. na 11. miejsce spadł Polsat News (1,63 proc.; w dół o 29,74 pkt. proc.).

TVN umocnił się na pozycji lidera w 16-49

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 10,39 proc., po wzroście o 6,89 proc.

Drugą lokatę zajął Polsat. Jego wynik w listopadzie br. zmniejszył się o 9,08 proc. do 8,31 proc.

Podium uzupełnia TVP2 (- 6,64 proc. do 5,91 proc.). Czwarta była TVP1 (- 0,68 proc. do 5,87 proc.).

Tuż za „wielką czwórką” uplasował się kanał TVN7 (- 11,24 proc. do 4,58 proc.).

W grupie wiekowej 16-59 liderem też był TVN (do góry o 3,45 proc. do 9,29 proc.).

Mecz Polska-Węgry, „M jak miłość” i „Rolnik szuka żony” hitami

W listopadzie najwięcej widzów zgromadził eliminacyjny mecz reprezentacji Polski do MŚ 2020 z Węgrami, który w TVP1 15 listopada oglądało 3,60 mln widzów, co przełożyło się na 26,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugi był serial „M jak miłość”. Odcinek serialu (nadany 16 listopada) w TVP2 śledziło 3,59 mln osób (26,41 proc. udziału).

Podium uzupełnia reality-show „Rolnik szuka żony”, który w TVP1 7 listopada miał 3,58 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 27,11 proc.

„Fakty” na czele dzienników

Najchętniej oglądanym programem informacyjnym były „Fakty” TVN, które 28 listopada na antenie stacji obejrzało 3 mln widzów (20,69 proc. udziału). Była to piąta topowa pozycja programowa w rankingu.

Drugie pod względem oglądalności wśród dzienników były „Wiadomości” Jedynki, który zgromadził 2,79 mln widzów (emisja 11 listopada; 6. pozycja w ogólnym rankingu). W zestawieniu top 20 na 9 pozycji uplasował się „Teleexpress” TVP1 z 2,75 mln oglądających (17 listopada), a 13. były „Wydarzenia” - 2,26 mln (14 listopada).

Hitami audycje TVP1

Wśród 20 najchętniej oglądanych programów najwięcej, bo 9 miejsc zajęły pozycje wyemitowane przez TVP1. Sześć lokat należało do programów TVN, cztery - do TVP2, a jedna - do Polsatu.

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-49.

20 najlepiej oglądanych programów - grupa 16-59.

Dołącz do dyskusji: TVP1 liderem w listopadzie, TVN wyprzedził TVP2 i Polsat. Mecz Polska-Węgry hitem

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Juras
Czekam na komentarze jak to skoki podnoszą tvn oglądalność, przecież na TVP tak wszyscy wyli hahah
odpowiedź
User
Dawny słuchacz rmf.
Kto ogląda najbliższe zawodu Pucharu Świata w TVP1 łapka do góry. Ja oczywiście oglądam
odpowiedź
User
Iryk
Nie wierze TVP bo dramat i nie oglądam brawo TVN
odpowiedź