„Ojciec Mateusz” stracił 170 tys. widzów, ale TVP1 nie daje szans konkurencji

Jedenasty sezon „Ojca Mateusza” ogląda średnio 4,81 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu dziewiątej serii produkcja straciła 170 tys. widzów. Nadal daje jednak TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„Ojciec Mateusz” stracił 170 tys. widzów, ale TVP1 nie daje szans konkurencji
"Ojciec Mateusz" (Artur Żmijewski) - fot. ATM Studio

Premierowe odcinki jedenastej serii „Ojca Mateusza” emitowane są w TVP1 w czwartki o godz. 20.30, począwszy od 6 marca br. Trzy pierwsze oglądało średnio 4,81 mln widzów. Przełożyło się to na 29,40 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 21,57 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W porównaniu z emitowanym w analogicznym okresie rok wcześniej dziewiątym sezonem „Ojciec Mateusz” stracił 170 tys. widzów. Udział w grupie 4+ także spadł, za to wzrósł w grupie 16-49. Rok temu pierwsze trzy odcinki serialu TVP1 oglądało bowiem 4,98 mln widzów, co przekładało się odpowiednio na 30,85 proc. oraz 21,35 proc. udziału (więcej na ten temat).

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” jest obecnie zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN, nadający wówczas końcówkę „Na Wspólnej” oraz „W-11 - Wydział Śledczy”, co przekłada się na 15,33 proc. udziału. Dalej plasują się Polsat („Zdrady”, „Przyjaciółki”; 10 proc.) oraz TVP2 (gł. „Na sygnale”; 8,53 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

mk
Autor artykułu:
mk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online