SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OKO.press trzy razy popularniejsze niż KODuj24.pl, MalyDziennik.pl przyciąga najbardziej

Wśród niezależnych serwisów informacyjno-publicystycznych uruchomionych w ub.r. zdecydowanie najwięcej użytkowników ma OKO.press, a równie dużo odsłon notuje MalyDziennik.pl. Najsłabsze wyniki osiąga natomiast Wiadomo.co.

W maju br. OKO.press odwiedziło 734,3 tys. realnych użytkowników, czyli 2,68 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni na stronie 1,89 mln odsłon, a każdy korzystał z niej średnio przez minutę i 25 sekund - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Serwis został uruchomiony w czerwcu ub.r. przy wsparciu Agory i wydawcy „Polityki”. Na stronie nie są emitowane reklamy, redakcja utrzymuje się z wpłat od czytelników. W listopadzie ub.r. szef witryny Piotr Pacewicz zaapelował o pilne wsparcie, zaznaczając, że bez niego strona może zostać zamknięta. W efekcie w ciągu 10 dni redakcja dostała od internautów 122 tys. zł.

MalyDziennik.pl, uruchomiony w połowie listopada ub.r. przez Małgorzatę i Tomasza Terlikowskich, zanotował w maju 332 tys. użytkowników, 1,87 mln odsłon oraz cztery minuty i dwie sekundy średniego czasu korzystania przez odwiedzającego.

KODuj24.pl, działający od końca maja ub.r., odwiedziło w maju br. 217 tys. internautów, którzy wykonali 530,3 tys. odsłon i korzystali ze strony przeciętnie przez minutę i 44 sekundy. Natomiast Wiadomo.co, uruchomiony przez Przemysława Szubartowicza we wrześniu ub.r., zanotował 48,2 tys. użytkowników, 66,4 tys. odsłon i 36 sekund średniego czasu korzystania przez użytkownika.

Nowe serwisy informacyjno-publicystyczne w maju 2017 r.

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

domena

realni użytkownicy

odsłony

średni czas korzystania [godz:min:sek]

zasięg

OKO.press

734 304

1 887 672

0:01:25

2,68%

MalyDziennik.pl

331 898

1 870 301

0:04:02

1,21%

KODuj24.pl

217 007

530 266

0:01:44

0,79%

Wiadomo.co

48 178

66 409

0:00:36

0,18%


Jak wyglądały w kolejnych miesiącach wyniki odwiedzalności OKO.press i KODuj24.pl działających już od ponad roku? Pierwszy serwis od października ub.r. ma regularnie ok. 550-750 tys. użytkowników miesięcznie, w najlepszych miesiącach notował po nieco ponad 2 mln odsłon.

Odwiedzalność OKO.press

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

miesiąc

realni użytkownicy

odsłony

średni czas korzystania [godz:min:sek]

zasięg

wrzesień 2016

281 157

1 065 497

0:03:44

1,11%

październik 2016

546 951

2 085 005

0:00:00

0,28%

listopad 2016

761 815

2 068 289

0:01:18

2,87%

grudzień 2016

560 044

1 442 222

0:01:35

2,03%

styczeń 2017

565 049

2 065 888

0:01:01

2,07%

luty 2017

638 103

2 141 786

0:03:42

2,32%

marzec 2017

648 401

1 807 825

0:02:07

2,34%

kwiecień 2017

544 612

1 367 949

0:00:59

1,96%

maj 2017

734 304

1 887 672

0:01:25

2,68%

KODuj24.pl najwyższe jak dotąd statystyki osiągnęło w listopadzie ub.r. - 289,5 tys. użytkowników i 967,6 tys. odsłon. Natomiast najniższą odwiedzalność zanotowało w kwietniu br. - 150,8 tys. użytkowników i 260,3 tys. odsłon.

Odwiedzalność Koduj24.pl

(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL

miesiąc

realni użytkownicy

odsłony

średni czas korzystania [godz:min:sek]

zasięg

wrzesień 2016

128 539

388 738

0:01:23

0,51%

październik 2016

206 895

475 094

0:01:19

0,79%

listopad 2016

289 453

967 643

0:04:25

1,09%

grudzień 2016

163 115

542 318

0:03:07

0,59%

styczeń 2017

237 689

461 419

0:00:50

0,87%

luty 2017

235 707

583 919

0:01:40

0,86%

marzec 2017

248 171

465 867

0:00:59

0,90%

kwiecień 2017

150 799

260 258

0:01:16

0,54%

maj 2017

217 007

530 266

0:01:44

0,79%

Dołącz do dyskusji: OKO.press trzy razy popularniejsze niż KODuj24.pl, MalyDziennik.pl przyciąga najbardziej

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tluste lata dla dzieci komuchów się skończyły
Ten portal Szubartowicza to istna szczujnia. Nawet gdy wieczorem wchodzi się na tę stronę jako pierwszą to nigdy się z niej niczego nie można dowiedzieć. Informacje przetworzone, lub żywczem zerżnięte z innych źródeł, w większości opinie podane na niewiele wyższym poziomie od "Nie Urbana. Tyle, że ten ostatni przynajmniej ma źródła, czasęto ujawnia coś jako pierwszy. Szybartowicz tylko oddtwarza.

Rozżalenie po wyrzuceniu z Polskiego Radia, które przez 20 lat było paśnikiem dla nieroba, widać nie mija. Aż dziwne, że z takim charakterem tak długo tam siedział. Sam nigdy nie odszedł trzeba było wyrzucać.
odpowiedź
User
Zone
Rzetelna, sprawdzona informacja zawsze bedzie mogla liczyc na stalych czytelnikow.
Potrzebny jest solidny punkt odniesienia w rozhustanej sieci.
odpowiedź
User
Maciej konserwatywny
Ja czytam tylko wiadomości z PAP, oglądam TVP oraz słucham Polskiego Radia. Tylko one podają elitarne wiadomości dla konserwatywnego i wymagającego słuchacza. Bardzo mnie ostatnio ucieszyła wiadomość o niskiej słuchalności Jedynki i Trójki. By bardziej pomóc tym misyjnym mediom zabroniłem moim pracownikom w hurtowni słuchać tych stacji. Podobnie nie pozwalam im czytać portalu Pana Terlikowskiego. Wiadomości na nim przekazywane są wyłącznie konserwatywne. Czasem są tak konserwatywne, że mam wrażenie iż niosą więcej niż cztery wartości.
No ale to niemożliwe jest bo tych wartości konserwatywnych jest tylko cztery.
Zadzwoniłem do Krychy z Wałbrzycha ( jest powszechnie znaną działaczką konserwatywną - nawet w diecezji łódzkiej częściowo) i Krycha mnie upewniła, że mam rację.
odpowiedź