SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oko w oko z Ekspertem

Budowanie eksperckiego wizerunku marki Tymbark FIT - case study.

 

Klient: Tymbark FIT (Maspex Wadowice)

Agencja: HYPERmedia (ISOBAR)

Projekt: System Ekspercki Tymbark FIT

Grupa docelowa: kobiety w wieku 20-35 lat

Cel: budowanie eksperckiego wizerunku marki Tymbark FIT


FIT od Tymbarku to innowacyjna linia produktów, w skład, której wchodzą cztery niskokaloryczne napoje owocowe, trzy warianty soków warzywnych oraz nowość – FIT z L-karnityną. Napój przeznaczony jest dla konsumentek, które są kobietami aktywnymi, chcą zadbać o swoją sylwetkę i uważają na swoją codzienną dietę.

Biorąc pod uwagę cechy grupy docelowej, czyli wymagających, aktywnych zawodowo świadomych kobiet oraz cechy samego produktu, jako realizującego ich potrzeby, agencja interaktywna HYPERmedia stworzyła w obszarze strony http://www.befit.pl/ Systemu Porad Eksperckich Tymbark FIT.

 

                           

 

System Porad Eksperckich FIT to pierwszy tego typu system w Polsce. W kilka minut pozwala każdej korzystającej z niego kobiecie obiektywnie ocenić własna dietę, sylwetkę, kondycję i osobowość. Do współpracy nad projektem HYPERmedia zaprosiło ekspertów z Poradni Żywieniowej FOOD LINE. Poza przygotowaniem systemu, Eksperci udzielali zindywidualizowanych porad z zakresu dietetyki, treningu i psychologii kobietom, które cenią sobie indywidualne podejście i profesjonalną opiekę.

 

Aby uzyskać indywidualną poradę w Systemie Porad Eksperckich, na początek każda użytkowniczka musi wypełnić ankietę wstępna, gdzie trzeba określić swój cel, np. schudnięcie, zdrowsze odżywianie, następnie podać takie parametry, jak: wiek, waga i wzrost. Po wypełnieniu ankiety pojawiają się porady ogólne oparte na jej wynikach. Ankieta skonstruowana jest na zasadzie drzewa warunkowego, dzieki, czemu, przy niewielkiej licznie pytań możliwe jest uzyskanie bardzo indywidualnej porady. Jeżeli użytkownik nie znalazł dla siebie odpowiedniej porady może napisać bezpośrednio do trzech ekspertów z poradni żywieniowej FOOD LINE - dietetyka, trenera i psychologa.

 

                           @##cmd=file;file='case2.jpg'##@

 

Opinie o systemie okazały się bardzo pochlebne, część użytkowników oceniała system w listach do ekspertów:

 

Natka „System jest rewelacyjny i godny polecenia, szczególnie dla kogoś, kto ma utrudniony dostęp do specjalistów. Nagrodę Nobla x 10000 za Internet!!!! Bardzo dziękuję za pomoc i radę dietetyka (…)”

 

Lidia Odpowiedź dietetyka na moje pytania nadeszła niespodziewanie szybko i myślę, ze opinia profesjonalisty pomogła mi.”

 

MariaTak – skorzystałam z systemu eksperckiego, każda dobra informacja/rada jest cenna i należy dalej pomagać ludziom zagubionym w natłoku codziennych zajęć, na drodze przeszkód fizycznych i psychicznych ludziom!”

 

„Cieszy nas tak duże zainteresowanie Systemem Porad. To dla nas sygnał, że internauci cenią sobie serwisy eksperckie, gdzie nie ma tylko i wyłącznie sloganów reklamowych i suchych informacji produktowych. Liczymy, że stworzenie takiego programu pomogło kobietom w znalezieniu odpowiedzi na wiele pytań, które do tej pory obawiały się zadać lub nie miały dostępu do odpowiednich specjalistów.” – mówi Magda Stakum, Project Manager agencji HYPERmedia, odpowiedzialna za uruchomienie Systemu Porad Eksperckich.

System ekspercki wspierany był przez kampanie online i radiową, która przeprowadzona była w dwóch flightach: 06.06-19.06.05 i 18.07-31.07.05. Kreacje pojawiły się m.in. na portalach WP.pl, Onet.pl, przyjaciólka.pl, czy Interia-Kobieta, a w radiu RMF FM zalety systemu w zabawny sposób przedstawiały w trzech wersjach spoty reklamowe długości 15’’.

Case study
autor:
2005-10-31

Dołącz do dyskusji:

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl