SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Tu się warzy z zasadami” w reklamie piwa Okocim (wideo)

Carlsberg Polska rozpoczął kampanię reklamową piwa Okocim pod hasłem „Okocim. Tu się warzy z zasadami”. Przygotowały ją firmy marketingowe Upside, Highnoon.pl i Initiative.

W reklamie występują okocimscy piwowarzy, opowiadając o zasadach, którymi kierują się w pracy i w życiu prywatnym. Jest to kolejna odsłona komunikacji marketingowej piwa Okocim prowadzonej od ub.r. pod hasłem: „Okocim. Tu się warzy z zasadami”.

Kampania promuje różne warianty Okocimia: Jasne Okocimskie oraz Mocne Dubeltowe, Klasyczną Pszenicę, Polskie Ale i Mistrzowski Porter.

Działania reklamowe są prowadzone w telewizji (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, kanały tematyczne) oraz internecie (m.in. w social media).

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Upside. produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Highnoon.pl, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative (należący do IPG Mediabrands).

Dołącz do dyskusji: „Tu się warzy z zasadami” w reklamie piwa Okocim (wideo)

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Fan piwa
Ciężkie czasy dla ludzi, którym przyszło promować koncernowe piwo. Odwoływanie się do jakości jest śmieszne (szczególnie w kontekście "tradycji"), gdy w konfrontacji pod tym względem z piwami rzemieślniczymi przegrywają w przebiegach. Takie piwa mogą walczyć dziś chyba tylko ceną.
odpowiedź
User
ed
Po co reklamować płyny których się nie a pić?
odpowiedź
User
ed
Marketowe mózgotrzepy dla plebsu
odpowiedź