SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Olej Kujawski na ludowo reklamowany jako „naturalne źródło Omega-3” (wideo)

W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa Oleju Kujawskiego (produkowanego przez ZT Kruszwica) podkreślająca, że jest on naturalnym źródłem kwasów Omega-3. Akcję przygotowały firmy PZL, Ars Thanea, Papaya Films, Lunapark, Post Meridian i Starcom.

Reklamy Oleju Kujawskiego podkreślające, że cechuje się on wysoką zawartością kwasów Omega-3, są utrzymane w znanej z poprzednich kampanii tego produktu stylistyce ludowej: modelki w tradycyjnych strojach śpiewają pieśń stylizowaną na ludowej, gotując w kuchni znajdującej się na polu rzepakowym.

W ramach akcji uruchomiono stronę internetową Naturalnezrodlo.pl prezentującą pochodzenie i właściwości kwasów Omega-3 i Oleju Kujawskiego.

Kampania jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i radiu.

Kreacją spotu telewizyjnego - nakręconego przez Marka Rajcę, a wyreżyserowanego przez Iwo Zaniewskiego - zajęła się agencja PZL, produkcją - dom produkcyjny Papaya Films, postprodukcją - studio Lunapark, a udźwiękowieniem - studio Post Meridian. Reklamy internetowe i serwis Naturalnezrodlo.pl przygotowała agencja Ars Thanea, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Dołącz do dyskusji: Olej Kujawski na ludowo reklamowany jako „naturalne źródło Omega-3” (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl