Śpiewająca kontrola jakości w reklamie Oleju Kujawskiego (wideo)

Nowa kampania reklamowa Oleju Kujawskiego (produkowanego przez ZT Kruszwica) podkreśla wysoką jakość tego produktu. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL, Bomaye, Lunapark, Juice i Starcom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Śpiewająca kontrola jakości w reklamie Oleju Kujawskiego (wideo)

Spot z kampanii jest utrzymany w podobnej konwencji jak wcześniejsze reklamy Oleju Kujawskiego: rozgrywa się w drewnianej fabryczce położonej wśród pól rzepakowych, w której śpiewają kobiety ubrane w stroje ludowe.

Tym razem przyjeżdża tam inspektor, któremu kobiety wyjaśniają, że Olej Kujawski pochodzi wyłącznie z pierwszego tłoczenia, bez użycia produktów GMO, ponadto zawiera witaminy E i K oraz kwasy Omega 3.

Kreacją kampanii zajęła się agencja PZL. Spot nakręcił Bartek Kaczmarek, wyreżyserował Iwo Zaniewski, produkcją zajął się dom produkcyjny Bomaye, postprodukcją - Lunapark, a udźwiękowieniem - Juice.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+