Kampania została podzielona na dwa etapy. Celem pierwszego jest zaciekawienie odbiorców i zbudowanie świadomości usługi i pozytywnych emocji wokół marki Moje ING poprzez kontekst znaczeniowy słowa „moje”.
Zasadnicza część kampanii zachęca do podejmowania niezależnych decyzji, także dotyczących finansów, zgodnie z własnymi aspiracjami. Podkreśla też, że pomocny w tym zakresie może być nowy system bankowości ING Banku Śląskiego - Moje ING. W reklamach przedstawiane są jego wybrane atuty, m.in. możliwość pełnego oglądu budżetu domowego w ujęciu dziennym, miesięcznym i rocznym, wyszukiwarka ostatnich płatności oraz narzędzia ułatwiające oszczędzanie na konkretny cel czy kontrolę swojego budżetu.
Bohaterką kampanii jest aktorka Olga Frycz. W reklamach występuje też Marek Kondrat, wieloletni ambasador marketingowy ING Banku Śląskiego.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/banki-o-15-proc-zmniejszyly-wydatki-reklamowe-mocno-w-dol-mbank-w-gore-pko-bp-i-bz-wbk ##
Akcja reklamowa zaczęła się w czwartek. Obejmuje telewizję (60-, 30-, 15-sekundowe spoty w stacjach ogólnopolskich i niszowych), internet (serwisy VoD, reklamy display, aktywności w social media), outdoor (billboardy), kina oraz placówki ING Banku Śląskiego (materiały BTL).
Kreacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Brain, a reklamy internetowe przygotowała agencja Gong. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MullenLowe MediaHub.











