WirtualneMedia.pl

Portal o mediach, reklamie, internecie, PR
Nr 1 w Polsce

Przeczytaj też

Telewizja Puls i OLX otwierają serwis z rekwizytami z serialu „Lombard. Życie pod zastaw”

Andrzej Zieliński z Michałem Milowiczem w kolejnej odsłonie kampanii OLX.pl (wideo)

2017-10-10 A A A KOMENTARZE: 0 FORUM DRUKUJ POLEĆ

W drugiej odsłonie kampanii serwisu ogłoszeniowego OLX.pl nawiązującej do filmu „Chłopaki nie płaczą” występują Michał Milowicz i Andrzej Zieliński. Za kampanię odpowiadają firmy marketingowe 23heroes i F25.

Andrzej Zieliński z Michałem Milowiczem w kolejnej odsłonie kampanii OLX.pl (wideo)

Nowa odsłona akcji składa się z 5 odcinków serialu internetowego „Szef Internetów - nowe rozdanie”. Będą one udostępniane co tydzień, pierwszy pojawi się w środę na profilach OLX.pl na YouTubie i Facebooku.

- Mogę zdradzić, że akcja przeniesie się w nowe miejsce, a motywem przewodnim będą najpopularniejsze kategorie serwisu OLX. Wiemy, że konwencja komedii gangsterskich bardzo podoba się naszym odbiorcom i dlatego chcemy zapewnić im więcej takiej rozrywki, pokazując przy okazji, że OLX może być świetną odpowiedzią na codzienne potrzeby naszych użytkowników - zapowiada Marcin Sienkowski, brand manager OLX.

W poprzedniej odsłonie akcji Michał Milowicz wystąpił razem z Bohdanem Łazuką.

Za koncept kreatywny i scenariusz serialu odpowiadała agencja 23heroes, a za produkcję i postprodukcję - dom produkcyjny F25.

Autor: tw

Wiecej informacji: OLX, Michał Milowicz, Andrzej Zieliński

Komentarze Dodaj komentarz

Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl

  reklama

POPULARNE

Zobacz więcej

Newsletter

Praca - WirtualneMedia