SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

On Board PR promuje elektronarzędzia Bosch

Agencja On Board PR Ecco rozpoczęła realizację w Polsce nowej kampanii profesjonalnych elektronarzędzi Bosch. Prowadzi ją wspólnie z niemiecką firmą Jeschenko MedienAgentur.

Tegoroczna kampania promująca w Polsce elektronarzędzia Bosch jest podzielona na trzy etapy: działania media relations dla produktów wprowadzanych na nasz rynek, niestandardowe działania komunikacyjne oraz program „1000 narzędzi dla 1000 testerów”. Cały projekt ma na celu wzmocnienie znajomości elektronarzędzi Bosch z linii niebieskiej, przeznaczonej dla profesjonalistów.

Za realizację wszystkich etapów kampanii odpowiada w On Board PR Ecco zespół Doroty Ciszek. Agencja od kilku lat prowadzi projekty komunikacyjne dla firmy Bosch.

Dołącz do dyskusji: On Board PR promuje elektronarzędzia Bosch

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl