Onet liderem wśród portali

Najnowsze wyniki strony głównej Onet.pl potwierdzają, że użytkownicy Internetu najchętniej wybierają Onet. W kwietniu stronę główną onet.pl odwiedziło 11,4 miliona internautów.

artykuł sponsorowany
artykuł sponsorowany
Udostępnij artykuł:
Onet liderem wśród portali

To najlepszy wynik spośród polskich portali – stronę główną wp.pl odwiedziło o 0,65 mln użytkowników mniej (10,8 mln), a stronę główną interia.pl prawie dwukrotnie mniej (5,8 mln). Przewaga nad stroną główną gazeta.pl była ponad 4 razy większa (2,4 mln użytkowników SG gazeta.pl).

W kwietniu Onet.pl jest numerem jeden we wszystkich podstawowych wskaźnikach oglądalności. Użytkownicy strony głównej wykonują na niej 451,5 mln odsłon miesięcznie, spędzając na niej łącznie 11,7 mln godzin (39,4% łącznego czasu poświęcanego na strony główne portali) i wykonując 174,3 mln wizyt miesięcznie.

Łącznie domenę onet.pl odwiedziło w kwietniu ponad 17 mln polskich internautów, co sprawia, że jest to najpopularniejsza polska witryna internetowa. Onet.pl to także domena numer 1 w kategorii Informacje i publicystyka – w kwietniu strony informacyjne onet.pl odwiedziło ponad 8 mln polskich internautów.Dane: Gemius/PBI kwiecień 2018 r.

 

artykuł sponsorowany
Autor artykułu:
artykuł sponsorowany
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]