Startująca właśnie kampania Hoop Coli to kolejna akcja reklamowa tej marki zachęcająca do otwierania się na innych, spontanicznego okazywania radości oraz przekazywania pozytywnej energii. W ubiegłym roku działania przebiegały pod hasłem „Odkręć się na innych” (więcej). Tym razem w ramach etapu teaserowego rozdano 8 tys. sztuk OOkularów otwartości, a planowane są również niestandardowe działania ambientowe w internecie (Facebook, Nasza-klasa,pl) oraz w miejscach odwiedzanych przez młodzież (uczelnie, przystanki, puby, kluby i akademiki). Uruchomiono też nową odsłonę serwisu internetowego hoopcola.pl, który zyskał hasło „Wielkie Otwarcie Czego Chcesz”.
Ponadto akcja jest prowadzona w telewizji (Polsat, TVN i kanały tematyczne), na nośnikach OOH (autobusy i uczelnie wyższe, sampling butelek) oraz w punktach sprzedaży (różnego rodzaju materiały POS), a 7 maja obejmie kina. Kampanię – zaplanowaną do początku czerwca – przygotowały agencje Hand Made (kreacja), HyperMedia (działania w internecie), Touchpoints Group (działania ambientowe) i Ciszewski PR (działania public relations), produkcją spotu zajęła się firma Papaya Films, a media zaplanowały i zakupiły dom mediowy Mindshare i agencja Hypermedia (internet).












