SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Opcom przejmuje od FaceAddicted obsługę marki Łowicz

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na stronę internetową oraz obsługę kanałów social media dla marki Łowicz (należącej do Grupy Maspex Wadowice). Wcześniej markę w tym zakresie obsługiwała agencja FaceAddicted.

Poza stroną internetową oraz cyklem filmów kulinarnych z przepisami, Opcom prowadzi działania marki na Facebooku. Obejmują one bieżącą strategię komunikacji z użytkownikami oraz content i wartościowe treści na profilu.

Agencja odpowiedzialna jest również za aktywacje i moderowanie kampanii, w tym tworzenie konkursów konsumenckich prowadzonych na fanpage’u facebookowym „Łowicz. Samo najlepsze”.

Umowa z Opcom podpisana została bezterminowo. Poprzednio marka Łowicz obsługiwana była w social media przez agencję faceAaddicted.

Dołącz do dyskusji: Opcom przejmuje od FaceAddicted obsługę marki Łowicz

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl