SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Opowieść dębu o miłości Matki Natury w reklamie zup Hortex (wideo)

Trwa kampania reklamująca zupy mrożone Hortex. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy marketingowe Opus B i OMD.

W spocie z kampanii dąb opowiada o idyllicznej miłości Matki Natury i bohatera symbolizującego Hortex. Tym razem oboje podczas pikniku jedzą zupę tej marki.

Kampania podkreśla, że oferta zup mrożonych Hortex obejmuje wiele różnych wariantów, w tym nowy - jarmuż.

Konwencja z Matką Naturą od kilku lat jest wykorzystywana w reklamach marki Hortex. W poprzedniej kampanii były promowane soki tłoczone.

Kreacją nowej kampanii zajęła się agencja Opus B, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD.

Dołącz do dyskusji: Opowieść dębu o miłości Matki Natury w reklamie zup Hortex (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl